Vähe pilte ühest toredast päevast Wanakas

Wanakast rääkides teatatakse alati kahte asja: langevarjuhüpped ning See Üks Puu. Langevarjuga ma hüppamas ei käinud, kuid Selle Ühe Puu juurde jõudsin. Kuna üksinda on igav reisida, sõitsin Wanakasse Isabeliga ning seal saime kokku Ulrika ja Ulrika endise toakaaslasega. Esimeseks tegevuseks valisime Puzzle Worldi külastamise, kus igasuguseid silmamoondustrikke ja illusioone oli rohkem kui küll. Koha juurde kuulus ka labürint, kus eesmärgiks oli jõuda kõigisse nelja nurka ning siis välja pääseda. Neli nurka leidsime probleemideta üles, aga kui me väljapääsu otsides ainult tupikutesse sattusime ja ringiratast käisime, võtsime end ühele perekonnale sappa, kes teadis teed väljapääsuni ning üks-kaks-kolm, saimegi välja. Muidugi kes tahab, võib seal seni ekselda, kuni ise väljapääsu leiab, aga nagu tavaliselt, siis meil ajaga polnud priisata.

1-puzzle-world-111-puzzle-world-11-puzzle-world-31-puzzle-world-61-puzzle-world-71-puzzle-world-81-puzzle-world-51-puzzle-world-41-puzzle-world-91-puzzle-world-10

Järgmisena oli plaanis ühe veiniistanduse külastamine ja veinide degusteerimine, mille ma siiski vahele jätsin. Uus-Meremaal on lubatud pisut alkoholi tarbida ja siis autot roolida, aga ma ikkagi väldin seda. Nii et kui teised veini mekutasid (ja hea vein oli olnud), istusin mina õues ja jõllitasin vaadet. Hea vaade oli ka.

2-veinikas-22-veinikas

Wanaka tipphetk oli küll Selle Ühe Puu külastamine. Nimelt on see puu üks enim pildistatumaid objekte Uus-Meremaal ja ime pole – vaadake, kuidas see vintske paju ka ajutiselt vees uppudes ikkagi kasvada suudab. Lisada siis veel maalilised mäed taustal ja populaarsuse valem on teada.

3-wanaka-puu-1

Mina ja Ulrika ei tahtnud aga lihtsalt pildiga leppida, vaid Wanaka puud ka näpuga katsuda.

3-wanaka-puu-2

Põhi oli tegelikult jube vastik, nii et ma otsustasin kiiresti, et…

3-wanaka-puu-3

…parem on ujuda.

3-wanaka-puu-4

Puuni jõudes ehmatasime mingi linnu ka lendu, aga nagu näha, siis vesi ei olnud seal sugugi sügav.

3-wanaka-puu-5

Ulrika tahtis puu otsa ronida ka, ma ei tahtnud sel hetkel seal lähedalgi olla, sest ma nii jubedalt pelgasin, et kurat äkki murdub puu oks ära ning siis Wanaka elanikud (või kiivi üldse) nülivad meid elusalt.

3-wanaka-puu-6

Aga Ulrika sai minu põgenemise tõttu pildi ainult koos puuga.

3-wanaka-puu-7

Ja siis sulistasime tagasi ja läksime koju. Tore päev.

Jaga oma mõtteid