Lumest ja šoppamisest

Täna oli üks võrratu päev. Esiteks oli lumi imeline ja teiseks ei pidanud ma maksma 2200$, vaid sain samas väärtuses asju 689$ eest. Aga alustame ikkagi algusest ehk siis hooaja parimast (kui mitte mu kolme Uus-Meremaa talve parimast) hommikust. Siinse mäe üheks eripäraks on see, et isegi kui meile sajab maha kena puuderlumi, siis öökülm käib sellest üle ja hommikuks on ikkagi krõbe koorik peal. See, et hommikuti jää peal peab sõitma ning alles päikese kõrgemale jõudmisega lumi pehmemaks muutub, on päris tavaline. Viimased kaks päeva on mägi tormi tõttu ka suletud olnud, nii et egas me väga palju midagi ei lootnud. Värske lumi jah, aga peab lõunani ootama, enne kui seda nautida saab. Õnneks läks teisiti ning lumi oli juba hommikul kell 7.30 siidine ja pehme! Iga viimane kui inimene kellelt ma küsisin, ütles et see on  hooaja parim hommik!

Proovisin ka pilte teha, kuid sain sellega hakkama ainult päris päeva alguses. Kui huvitavamatesse/ilusamatesse kohtadesse läksime, tahtsin lihtsalt nautida! Ja siis läks juba töö mõttes kiireks, viisin kelgu õnnetusekohale, aitasin patsiente tõsta/tassida/pöörata jms. Kell 11 vaatasin kella ja järgmine kord alles siis kella 14 paiku.

20180927_075413

Vaade baasist Sisters nimelistele kaljunukkidele. Paremas servas on näha Alpine Meadow ühte äärt, mis on siis meie algajate ala.

20180927_082506

Clarry’s Track. Need suusajäljed on siis paari töötaja omad, kes noh peaksid küll ühes servas sõitma aga… õnneks läks rajamasin hiljem üles ning kustutas jäljed ära. Ja meie pöörasime tähelepanu sellele, et sõidaksime off-piste ning jätaksime puutumata raja klientide jaoks 😉

20180927_100254

Nqa Wai Heke lift enne kui see sõitmiseks avati. Kõigepealt pidi jääst ja lumest lahti saama.

20180927_100542

Vaade Nqa Wai Heke liftile ja Mt Ruapehule

Aga nüüd selle rahakulutamise (rahasäästmise) juurde. Nagu eelmine aasta, korraldas Icebreaker ka sel aastal mäe töötajatele erimüügi, kus sai kõiki asju 70% soodsamalt. Icebreaker on kvaliteetne aga ka kallis firma, nii et selline allahindlus on uskumatult hea võimalus oma garderoobi uuendada. Kui eelmine aasta ostsin pluuse-sokke-pükse 211 dollari eest (originaalhind ca 700 dollarit), siis see aasta teadsin, et kulutan kindlasti rohkem. Mõtteliseks piiriks seadsin 1000 dollarit, nii et reaalselt kulutatud 689 dollarit tähendab seda, et läks isegi hästi. Ja kui mõelda sellele, et poest ostes oleks sama hunniku eest maksnud 2200 dollarit ehk 1249 eurot… Uhh!

Reeglina ma poodidesse selliseid summasid ei jäta, aga antud juhul oli see seda väärt. See aasta olen ma suusatanud 125 päeval ja iga jumala kord on mul olnud seljas vähemalt üks Icebreakeri asi. Paari pluusi olen kandnud ka mujal kui mäe peal, kuigi mäe peal on korralikult soojal pesul olulisem roll. Seega võib öelda, et investeerisin oma töövahenditesse! Ja eks seda sooja pesu ikka kulub ka. Lisaks võiks olla soe pesu tõsiselt külma ilma, tavalise külma ilma ning lühikeste varrukatega variant kevadise ilma jaoks. Nüüd võib öelda et peaaegu kõik mis vaja, on järgmiseks paariks aastaks olemas (v.a. püksid, neid ei olnud sobivas suuruses)!