Uus-Meremaa tööviisa on käes!

Augustikuu esimesel õhtul tuli Bryan tuppa, näpus Janelle käest saadud ümbrik – kiri Uus-Meremaa immigratsioonilt. Mu esmane reaktsioon oli, et ma ei julge seda avada. Bryan pakkus muidugi, et ta võib siis ise avada. Ei saanud seda lõbu talle lubada, nii et rebisin siiski ümbriku lahti. Pass ning hunnik pabereid kukkus välja. Passi jätsin kus seda ja teist ja lihtsalt libistasin pilgu esimesest lehest üle, et leida sõna approved (heaks kiidetud) või declined (tagasi lükatud). Ja ma leidsin selle oodatud sõna approved! Kui seda nägin, hüppasin Bryanile kaela ja karjusin nii valjult, et ta ei kuulnud mõnda aega ühest kõrvast. Aga ma sain tööviisa! Muidugi me tuleksime toime ka ainult Bryani palga peal elades (ja siis selle rahaga, mida iganes ma Eestisse kaugtööd tehes teenin), sest seda teadmata me ei oleks saanud siia tullagi, aga see oleks küllaltki palgapäevast-palgapäevani elamine.

visa

Järgmisel päeval tööle minnes jagasin kohe hommikul uudiseid ka Bendyga (mu boss) ja uurisin, kas ma saan vabatahtliku töö lepingu reaalseks töölepinguks muuta. Ma arvestasin ka variandiga, et see pole võimalik, sest oletame et eelarves on nt ette nähtud 4 trail safety kohta ja ma olen viies, kuna ma olen vabatahtlik. Aktsepteeritav, et nad ei saaks viiendat kohta eelarvesse juurde tekitada. Ma ei mäleta, kas ma üldse kevadel kirjutasin talle, et ma plaanin tööviisat taotleda ja me pigem ootasime viisat üldse septembris, nii et jah. Olime kaalunud ka varianti, et kui ei saa töölepingut trail safety jaoks, siis kas osaajaga suusainstruktorina tööd teha või siis baristana appi minna aga õnneks polnud seda vaja. Bendy jagas täielikult mu rõõmu ja uuris, kas see tähendab, et ta võib mulle rohkem päevi määrata järgmise nädala graafikus (siiani on olnud 2-3 päeva, et mitte Uus-Meremaa immigratsiooniga pahuksisse sattuda). Muidugi! Täna sain ka lepingu kätte ning alates 4. augustist kuni 8. oktoobrini töötan täiskohaga trail safety‘s! Jessssssssssssssssssssssssss!

Taotluseprotsess läks üllatavalt kiirelt:

3. juuli – saatsin taotluse

5. juuli – sain kogu oma taotluse posti teel tagasi ja selgituse, et nad tahavad eMedicali

7. juuli – saatsin taotluse uuesti ja proovisin eMedicalist pääseda

12. juuli – sain e-maili. Ei õnnestunud eMedicalist pääseda ja eMedicali saatmise tähtajaks määrati 19. juuli

13. juuli – arstiaeg, mille pidin tühistama, sest lumetormi tõttu olime Ohakunes lumevangis. Broneerisin uue arstiaja ja kirjutasin immile, et pikendada tähtaega. Pikendati

17. juuli – käisin Whanganuis arstil

19. juuli – sain arstilt kirja, et midagi ebanormaalset mu tulemustest ei leitud ja info on edastatud ka immigratsioonile

23. juuli – sain kinnituse, et nad on mu eMedicali tulemused kätte saanud

1. august – sain kirja, et mul on tööviisa olemas! Passist viisakleebist vaadates on alguseks märgitud 31. juuli

 

 

Jaga oma mõtteid

