01/06/2017

Kuu aega tagasi olin ma Colorados Breckenridge’s. Vaateplatvormilt avanes kaunis vaade mägedele ning kui mägedest isu täis vaadatud, siis vaatasin enda nina ees olevat paberit ja kinnitasin oma allkirjaga, et soovin abielluda. Bryan lisas oma allkirja ja nüüd siis viimaks kirjutan ka blogisse, et olengi juba kuukese abielus olnud. Me ei tahtnud kumbki suuri pulmi (muidugi kui meil oleks kullahunnik voodi all peidus, siis oleks vist teine jutt), nii et lihtne registreerimine mägede taustal oli täpselt meie teema.

mägedes

19243875_1696706910359458_226800223_o

Kohal olid ainult minu isa ja Bryani ema, kuigi Colorado seaduste järgi võinuks me mingi hommik kahekesi olles nt hambapesu kõrval dokumentidele alla kirjutada ja oleksime ka abielus. Meie otsustasime aga mägedesse sõita. Lumi oli kahjuks küll liiga suure hooga ära sulanud, aga pole hullu. Mäed olid olemas ning meie ise olime ka olemas. Ma üritasin küll Bryanit veenda, et võiksime abielluda Uus-Meremaal. Turoal saaks vulkaani otsa matkata ning pärast allkirjade andmist vulkaani tipust pruutkleidi ja ülikonna lehvides alla suusatada. Erinevatel põhjustel (nt see, et kõnealune vulkaan on väga pirtsakas ja suure tõenäosusega oleks meie soovitud kuupäeval nii suur torm, et tippuronimisest võib und näha) see käiku ei läinud. Miks siis Eestis ei abiellunud, kui Bryan juba siin käis? Ainus takistus Eesti seadusandlus. See sätestab, et avaldus tuleb sisse anda kuu kuni kolm kuud enne soovitud kuupäeva ja mõlemad osapooled peavad kohapeal olema. Ma tean, et seadus lubab ka erandeid ja saab kasvõi hommepäev abielluda, aga netis kolades jäi mulje, et kiirelt abiellumise loa saab enamjaolt ainult siis, kui oled rase ja lehvitad arstitõendiga. Rase ma ei ole, nii et see variant jäi ära. Ei läinud “igaks juhuks” katsetama ja ukse taha kraapima ka, et äkki ikka saab, vaid otsustasime siis USA kasuks. Vähemalt nägid paljud sõbrad ja lähedased Bryani ära ning ta sai enne kihlasõrmuse sõrme libistamist ka mu vanematelt luba küsida. On aga plaan, et kui Bryan järgmine kord Eestisse tuleb, siis teeme väikese koosviibimise ning kes tahab, saab tulla ja meiega koos tähistada.

lilledNagu öeldud, siis lihtne pulm, kuid valge kleit võiks ikka olla. Ja kuna olemasolevad kingad ei sobinud, siis oli vaja kingad ka muretseda. Õnneks vedas allahindlustega ja mu maitse pole ka ultrakallis, nii et kingad ja kleit olid vist pisut üle 100$. Villase keebi võtsin Eestist kaasa, Miret kinkis mulle sinised rukkililledega kõrvarõngad ja vanaema andis kaasa ilusa taskuräti kahe tikitud lillega – ühe tikkis ta neiupõlves ja ühe just enne, kui taskurätik minuga kaasa tuli. Pruudikimbuks olid rukkililled suuremast kimbust, mille Bryan oli palunud oma emal lennujaama tuua, kui me Denverisse jõudsime. Ja pulmatordiks martsipanist pruutpaari kujuke Tallinnast. Enne Stockholmi laevale minekut läksime Kalevi esinduspoest läbi, et kommi kaasa osta. Nägin seda kujukest ja viskasime nalja, et kuna meil tulevad nagunii pisikesed pulmad, et siis see võikski ju meie pulmatordiks olla. Ema võttis sõnast, ostis ära ja andis meile kaasa. Tee peal sai küll pisut kannatada, ent kui me lõpuks Breckenridge’s maha istusime, oli see ikka piisavalt heas vormis, et nahka pista.

Kui ma mõtlen praegu aasta aega tagasi, siis ma ei oleks elu sees arvanud, et 2017. aasta 1. juulil istun ma Uus-Meremaal ning olen abielus selle ameeriklasest suusainstruktoriga toast nr 22.

19249894_1696720923691390_28897765_o

Minu imelised kingad. Iga kord kui need jalga panen, on komplimendid garanteertud.

18740296_1346354188784182_8163463632835468545_n

Ma arvan, et me vist naersime selle üle, et peigmehe pea kukkus peaaegu otsast. Aga siis pistsime nahka ja polnud muret.

 

8 thoughts on “01/06/2017

    • Aitäh!

      Ausalt öeldes, ma ei oska ise arvata ka enam! Lugedes oma viie aasta märkmiku, mida ma olen alates 2013a veebruarist igapäevaselt täitnud, siis sealt tuleb väga hästi välja see, kui palju ootamatusi ja üllatusi võib tulla. Aga kuna ennustada on tore, siis kahe aasta pärast olen talveksl koos Bryaniga tagasi Turoa, töötan mäe peal ja paar uut raamatut on ka välja tulnud.

Jaga oma mõtteid

