Millega ma oma aega täidan?

Teeme nii, et ma luban, et kui uuesti piiri taha lähen, siis hakkan ka rohkem blogi kirjutama. Millegi pärast on selliselt, et Eesti elu ei ole hoopiski nii põnev blogis kajastada, kui välismaa elu. Lihtsalt järjepidavuse mõttes võiks ju midagigi kirja panna. Lumi on juba sulanud (aegajalt sulanud, vahepeal on minu suureks rõõmuks tagasi) ja äraminekuni on loetud päevad (olgu, mitte nii vähe aga kuu aja pärast peaksin ma USAs olema), nii et mida asja ma nüüd Eestis teen:

  • Töötotsad siit ja sealt – kui ühte kellast kellani, viis päeva nädalas töökohta ei ole, siis on sutike siit ja sutike sealt. Endiselt tegutsen MTÜ RuaCrew juures, käisin koolis kiusamise ennetust tegemas ja olen tugiisik. Teen kvaliteedikontrollija enda firma kaudu tegelen väikeste tööotstega. Üle mitme aasta sai kasutatud ka GoWorkABit veebilehte ja käisin Omnivas pakkidega tegelemas. Jumala tore oli! Läheks veel, kui päevad klapiksid.
  • Kirjutamine – teate, kuidas kirjanikuks saada? Kirjutada on vaja! Ehk siis praegu ma ikka iga päev tegelen oma poolelioleva jutuga, lootusega see enne suve algust kirjastusele saata ja teada saada, kas pakub huvi. Mõni päev tegelen rohkem, mõni päev vähem. Olenemata päevast tunnen, et peaks rohkem tegelema. Ja kui see jutuke valmis saab, siis on ootamas “Tribüünid”, “Lennuk” ja “Karjus”. Neile lisaks veel hunnikutes ideid, mis pole küll oma isiklikku märksõna saanud.
insta 4

Hetkel ma kaamera näpus ringi ei käi, nii et illustreeriv materjal pärineb mu Instagrammi kontolt. Siin on igaljuhul näide sellest, kuidas ma kirjatööga tegelen. Antud pildil Pärnus.

  • Füsioteraapia – ma ei käi iga päev füsioterapeudi juures, kui nüüd seda arvate. Teen ise kodus harjutusi, mida eelmine kord ette anti. Eesmärk ikka see, et tulevane talv võimalikult suusarohkelt mööda saata. Ahjaa, kiropraktiku juures käisin ka. Mul on jube pikemat aega lõualiigesega mure ja lootsin, et ta saab aidata. Täiesti terveks ei teinud, kuid olukorda paremaks siiski. Lisaks ragistas ta ka selga ja kaela, nii et vähemalt mõnda aega on kõik joondus.
  • Käin koolides ja raamatukogudes külas – eile käisin Märjamaa raamatukogus noortega rääkimas, homme lähen Rakvere raamatukokku ja ülehomme Leie põhikooli. Vähemalt üks kohtumine on veel soolas ja kui kellelgi peaks veel olema soovi, mind kirjutamisest/reisimisest rääkima kutsuda, siis andke märku ja mahutab ära. Siia läheb muidu vist ka see, et kel on soov mu uue raamatu “Vabandust, aga mis asja?” omanikuks saada odavamalt, kui poed seda pakuvad (poodides 17-19€), siis minult ostes saab 14€ eest soovitud pakiautomaati saadetud autogrammiga eksemplari. Nii et tehke häält, kel soovi.

insta2

  • Sõpradega kohtumine – kui keegi ütleb, et välismaal olemise miinus on see, et ei saa oma sõpradega kokku, siis egas Eestis olemine ei tähenda seda, et iga õhtu kellegagi kuskil tšillimas käid. Ikka tuleb aega leida, plaane klapitada ja variante sobitada, aga praegu vähemalt proovin nii palju kui võimalik, kõigiga kes ise ka tahavad, kokku saada ning lolli juttu ajada. Mõnikord harva tarka juttu ka
insta 3

Liina, vaeseke, oli haige, aga teised sai ühte ruumi kokku korraldatud.

Eelnevale nimekirjale saab veel lisada ka selle, et loen raamatuid (proovin) ja närvitsen eesootavate piiriületuste pärast (seda ma proovin mitte teha, aga ei õnnestu väga). Natuke olen vabatahtlik ka. Viimase asjana sai käidud Kurgjal laulu- ja tantsupeo tule süütamise üritusel. Sel ajal kui tähtsa(ma)d inimesed tuld süütasid, kandsid ja laulsid, korraldasin mina parkimist ja ütlesin, kes kuhu tohib minna. Mingil naljakal põhjusel selline lihtne “sina sinna, sina tänna” mulle meeldib. Meeldis Varbola puupäevadel, meeldis laulu- ja tantsupeol (kuigi seal “parkisime” inimesi sööklas õigete laudade taha) ja meeldis nüüd ka Kurgjal. Lisaks pakkus Kurgja head võimalust, teha lahedaid pilte. ja sain ka ühe uue idee, mida kunagi mingisesse juttu sisse panna.

Võib vist öelda, et kuigi otseselt ma 8-tunniseid tööpäevi ei tee, siis iga jumala päev on midagigi natuke teha, nii et tegevusest puudu ei tule.

insta1

Jaga oma mõtteid

