Kuninganna linna

1-rainbow

Kui sa näed topelt vikerkaart, oleks lausa kuritegu mitte peatuda!

2-roaring-meg

3-vaade-aknast

Vaade Ulrika elutoa aknast. Pisut kadedaks teeb küll selline pilt.

Kuna esimene kord sõitis Ulrika pika maa maha, et mulle külla jõuda, siis oli ainult õiglane, et järgmine kord sõidaksin mina pika maa maha, et talle külla jõuda. Nii ma siis jõudsingi lõpuks Queenstowni. Natuke naljakas on see, et mõnda aega hiljem avastasin ma oma viie aasta märkmikust 2013. aastast ühe päeva peale kirja pandud: „Go to Queenstown, because there is every night like Friday night!“ Kehrwiederi Röstikojas töötades üks klient ütles mulle seda. Ju me siis olime reisimisest rääkinud, kuid muidugi sel momendil polnud mul aimugi, et 3a hiljem tõesti Uus-Meremaal ja Queenstownis olen.

Võtsin sõiduks parajalt aega aga jõudsin kohale ikka nii, et Ulrika alles tööd tegi. Pole samas hullu, sest ta pani mind laua taha istuma, andis süüa ja juua ning tasuta internet oli ka – mida veel õnneks vaja, eks ole?

Plaan oli isegi välja minna, aga kui me Ulrika juurde jõudsime, siis no tegelikult kustusime mõlemad ja olime hoopis järgmisel päeval erksad ja valmis, et Queenstowni ning Queenstowni ümbrust avastada.

4-kirik

Üks armas kirik, kus sai nagu tavaliselt küünlaid osta ja need põlema süüdata. Meie pilku püüdis aga see, et keegi oli jätnud lisamünte, et küünla saaksid süütada ka need, kel endal ehk raha pole.

5-queenstown-15-queenstown-25-queenstown-35-queenstown-45-queenstown-5

6-soorikud

Et siis täidise võid ise sisse süstida. Või ka täidist otse süstlast süüa (ei, seda me ei proovinud).

Ohakune ja Omarama järel oli Queenstown ikka no tõeline suurlinn! Aga samas võis selgelt aru saada, et see on ka paras turistikas, kuigi minu külaskäigu päeval seal just turistimasside vahel põiklema ei pidanud. Suvel aga… No mul on hea fantaasia, milline see elu võib seal olla. Muidugi saavad sealt alguse paljud erinevad reisid ja ekskursioonid, võimalik on hüpata langevarjuga ja teha benji-hüpet, aga need kõik nõuavad küllaltki paksu rahakotti. Nii et me otsustasime, et läheme ja vaatame omal käel, mida kaunist Queenstowni ümbert võib leida.

7-moke-lake-1

Kaks õnneliku eestlannat novembrikuus ujumas. No pisut jahe oli, aga ega suvi polegi veel tuure üles võtnud.

7-moke-lake-2

Esimene ujumiskoht – Lake Moke

7-moke-lake-3

Jumala lahe pardimamma oma pardipojaga. Hiljem üritas pojake midagi maa seest välja sikutada ja no küll ta siis ukerdas…

7-moke-lake-48-ilus-koht

9-bobs-cove

Teine ujumiskoht – Bobbs Cove. Bikiinid jätsime autosse, sest ega me ei plaaninud ujuma minna. Kohale jõudsime ja vett nägime, siis sai otsustatud, et mis need kaks riidetükki ikka määravad – pesu käib kah. Jalutasime paadisilla otsa ja karsumm vette. Kurat, külm oli.

10-ilus-koht

Kuigi ma olin Queenstownis tegelikult ainult ühe õhtu ja ühe päeva, siis oli see ikkagi jumala mõnus sõit. Nagu varemgi öelnud olen, siis Uus-Meremaal on juba lihtsalt autoga ringisõitmine paras ekskursioon. Muidugi kui oleks varem blogipostituse ära teinud, oleks ehk rohkem muljeid kirja saanud aga nagu tavaliselt on aega vähe (58h töönädal seljataga) ning samas mida rohkemat kirjutada, kui et jumala tore oli ja super oli Ulrikaga kohtuda. Ja homme näeme jälle, aga sedakorda uues linnas. Kus? Eks ma siis kirjutan.

One thought on “Kuninganna linna

  1. Queenstown on niii lahe koht! Õnneks Uus-Meremaa on sedavõrd väike, et seal jõuab palju ilusaid kohti aasta jooksul ära näha (kuigi teed on nii käänulised, et eks see reisimine ikka omajagu aega võtab).

Jaga oma mõtteid

