Uus-Meremaa on helesinine unistus

16. mai istusin ma Rotoruas autosse ja sõitsin põhja Te Pukesse. Ulrika istus koos Kaspariga autosse ja sõitsid lõuna poole, kuni lõpetasin Lõunasaarel. Sellest ajast saati oleme me küll helistanud, sõnumeid saatnud ja Facebookis tsättinud, aga kokku polnud rohkem saanud. Seda kuni eilseni! Nii tore oli näha, kuidas tuttav auto hotelli ette keerab ja Ulrika sealt välja astub. Yeeeee!

meie

Turoa & The Remarkables. Ene & Ulrika. Rõõmus & rõõmus.

Omaramasse polnud muidugi mõtet jääda, sest ka rahulikult jalutades oleksime me kogu linnakesele kahe tunniga ringi peale teinud. Kuidagi väga üksmeelselt tuli variant, et davaiks, sõidame veel veits üles ning läheme Mt Cooki juurde. Mt Cook on muidugi ka väga popp koht, kus matkata ja ronida ja kajakiga liustikujärvel sõitmas käia või liustikul matkamas, ent meil nii grandioosseid plaane ei olnud. Me läksime, sest on ilus (Ulrika teab, ta on juba kaks korda käinud Mt Cookile tere ütlemas).

1-lake-pukaki

Lake Pukaki!

2-tee-peal

Imeline tee ja imelised pilved. Tagantjärgi meenus, et ma olen neid Ruapehu kohal ikka mitmeid kordi näinud, ei osanudki tähelepanu pöörata, et need pole kõige tavalisemad.

3-nagu-norra

4-tee-peal

Teravsilmsed kotkad – kus mägi lõpeb ja pilved algavad?

5-jaamaed

Juunikuus, kui jääpangad veidi suuremad olid, käis Ulrika nende vahel paddleboardimas ja ei kukkunudki vette!

6-tasman-valley-1

6-tasman-valley-2

See mis kahe mäe vahelt piilub, pole superkuu, vaid hoopiski väga ümmargune pilv.

6-tasman-valley-37-tagasivaatepeegel

8-campground-1

Matkahooaeg algab – hostelite asemel matkaplats ja autos tudumine.

8-campground-2

Miks see vein? Aga vaadake, kui lahe silt!

Jah, tegelikult olen reisiselli elu veidike igatsema hakanud küll. Pooleteisepäevane automatk ainult kinnitas arvamust, et tore on trippida ja siis kuskil pärapõrgus matkaplatsil autos kerra tõmmata ning ilusaid unenägusid näha. Samas on tõsi ka see, et Uus-Meremaal nii pikalt olemine on veidi ära ka hellitanud. Kui hommikul vihma sadas ja vaatasime, kuidas osad inimesed Hooker Valley matkaraja poole suunduvad, siis ma tõdesin, et meil tegelikult ei ole vajadust jama ilmaga kuskile sättima hakata, sest alati saab ju tagasi tulla! Mõtteviis “Lähen ja teen, sadagu või pussnuge” on tõesti rohkem siis, kui aeg jalaga takka taob ning on kindlaid asju, mida ära tahaks teha. Meie istusime aga autosse, sõitsime kohvikusse, jõime kohvi ja kirjutasime postkaarte.

Hooker Valley rajal matkata ja Mueller hütis ööbida oleks tore küll, ent ma ootan seni, kuni on parem ilm (ja põlv ka parem. See pagan hakkas ka nii vähese matkamise peale, mis me Ulrikaga tegime, uuesti end tundma andma). Ja kui ma ei jõuagi sinna see aasta siis tulen kunagi tagasi. Mitte et mul raha üleliia oleks või et seda raha kuskilt tulema hakkaks, aga ma lihtsalt ei suuda end sundida rabelema: “Oh jumal, ma pean jõudma sinna ja tänna ja tegema seda ja toda ning seda peab külastama ja benjihüppe peab ära tegema!” jne jne. No kui jõuan, on tore. A kui ei jõua, tulen tagasi ja äkki jõuan siis.

9-linnud

10-nagu-pildil

Piltilus vaade, pole midagi kurta.

11-lake-pukaki-2

Käisin järvevett katsumas ka. Külm oli.

11-lake-pukaki-3

Tagasi sõites paistis päikest ka, nii et Pukaki järv muutus imeliseks türkiissiniseks. Uus-Meremaa on tõesti oma taeva ja vetega üks helesinine unistus.

12-clay-cliffs-1

Kohe Omarama külje all asub Clay Cliffs nimeline koht. Ma kujutan ette, et päikesetõusul/loojangul võib seal imekena olla.

12-clay-cliffs-2

12-clay-cliffs-5

Mina ja kaljud.

Ja siis pani Ulrika mind Omaramas maha ja sõitis ise Queenstowni tagasi. Teate, ütlemata mõnus oli teda näha, jälle eesti keeles lobiseda ning lihtsalt imestada, et kuigi me tegelikult pole nii kaua näinud, siis pidev ühendusehoidmine muid variante kasutades, ei tekitanud üldse tunnet, et just 170 päeva on möödunud. Hüvasti jättes hakkas Ulrika juba ütlema, et ei tea, millal jälle näeb, aga siis meenus, et pagan, me elame ju praegu 2h sõidu kaugusel üksteisest. Nii et varsti näeb!

2 thoughts on “Uus-Meremaa on helesinine unistus

1. Tegelikult tulebki reisides võtta ka asja rahulikult ja mitte tormata ühest kohast teise. Uus-Meremaa tundub endiselt mega ilus ja su pildid on ka väga hea kvaliteediga. Mõnusat reisi jätku!

• Aitäh sulle! Mul on tunne, et Uus-Meremaa WH oleks kahe aasta peale lausa ideaalne – aasta ühele, aasta teisele saarele. Aga tõesti – pole mõtet kiirustada. Aega on!