Kui lumi mu mattis…

Täna avastasin ma end ühel hetkel olukorrast, kus lumi oli mu peal, all ja kõrval. No ikka korralikult maetud, täpselt nagu laviini alla jäädes juhtub. Et nüüd kedagi mitte liiga ära ehmatada, siis päris laviiniga siiski tegu polnud.

Juba siis kui Will mitu nädalat tagasi mainis, et ta on aidanud laviinikoeri treenida, selleks end lumme peites, hüppasin ma rõõmust õhku ja hüüdsin, et ma tahan ka seda teha. Kui väga tahta, siis saab ka ja täna kui mul vaba päev oli, läksime koos Annega üles High Noon Express lifti sihtpunkti, et täpselt seda siis ka teha.

Fire ja Ralf

Vasakul Fire (Anne päästja) ja paremal Ralf (minu päästja)

Koobas

Sinna lumekoopasse ma end peitsingi

Maetakse

Ski patrol oli kulutanud poolteist tundi, et selleks otstarbeks mõeldud koobas kaevata. Üllataval kombel oli seal isegi väga palju ruumi ning lisajakiga ei hakanud isegi külm mitte. Ja egas siis midagi muud polnudki, kui et ma pugesin sisse ning koopasuu müüriti kinni. Kes arvab, et seal oli hirmus olla, siis absoluutselt mitte – ruumi oli, õhku oli, valgust oli. Lugesin EPLi ja tsättisin Facebookis ning ootasin, kuni mind päästetakse.

Möödus kuskil kümme minutit ja juba kuulsin ja nägin, kuidas koer minuni üritas jõuda. Kuna treeningul peab eesmärk ka olema, siis minu ülesandeks oli koer haukuma meelitada (laviinikoer peaks inimest leides haukuma, andes selliselt oma leiust märku), nii et vehkisin seni ta nina ees kindaga, kuni koer (suurest frustratsioonist, et ta oma mänguasja kätte ei saa) lõpuks haugatas. Super, andsin talle preemia ning kõik hea, lõpp hea – kinnas käes, inimene päästetud!

Kuna parasjagu oli mäe peal ka teine koer, siis ronisin mina lumekoopast välja, Anne ronis asemel ning päästetud sai temagi.

Selline lühike vahepala suusapäeva. Kunagi töövarjupäeval sai käidud Eestis narkokoera tööpäeva uudistamas ja nüüd on ka teine kogemus olemas ja kuna mina olen see eriti innukas vabatahtlik, siis tõenäoliselt leian end selle hooaja jooksul veel nii mõnigi kord lume alt ja ootan, et üks koer mind päästaks.

Tee alla

Ralf tuleb pärast edukat otsingut alla…

Uus koer

…ning Fire suundub üles. Kuskile sinna on Anne maetud.

Jaga oma mõtteid

