Pole mitte midagi uudist

Blogis on vaikus, sest mitte midagi erilist ei toimu. Korjasin eile kiivisid, korjasin täna kiivisid ja korjan ka homme kiivisid. Kui enne olid vihma tõttu poolikud päevad, siis nüüd on juba nädala algusest olnud pilvitu taevas ehk täispikad päevad. Algus kell 8, lõpetame 17.30 paiku, iga päev üle 200 kasti (ühes kastis ca 350kg kiivisid), nii et rassimist ikka on. Ja vähemalt kaks-kolm päeva on veel samamoodi, sest ilmateade midagi muud kui päikest ei luba. Natuke hakkab keha ka juba märku andma, et võiks varsti hoogu maha tõmmata. Selg on üks asi, aga täna hommikul olid käed “surnud” ning surisesid tükk aega. Muidu oleks suva, aga kui käed surisevad, siis ei saa ma magada ja kui magada ei saa, siis ma olen mossis. Võib-olla on raske kiivikott mingid sooned kinni vajutanud või ma ei teagi…

Aga vähemalt on teada, et neljapäeval on vaba päev ning siis kavatsen ma end poputada – broneerisin just endale hotelli toa. Ühelt poolt võib küll mõelda, et on siis vaja seda raha raisata aga samas ma pole üle kuu aja voodis maganud (1x olen diivanil maganud) ja ma arvan, et pärast neid metsikuid tööpäevi võin ma pisut endasse investeerida. Minipuhkus või nii. Ahjaa, ja toas on vann ka. Ma arvan, et ma kolin sinna vanni elama! Nii et vähemalt järgmised kolm päeva kui tööl väsimus silme eest mustaks hakkab võtma, saan mõelda “hotell hotell hotell”.

Ja kui muidu on päevad väga ühte sulanud, siis täna olid kohe paar “sündmust”, mis päeva hästi teistest eristavad. Tööl jäi traktor kinni (väga väga järsk oli tänane kiiviistanduse plokk. Ristisime selle koha põrguauguks) ning päris tükk aega läks enne kui selle liikuma saime. Väljastpoolt tööd aga – sõitsin elus esimest korda autoga loomale otsa. Täiesti masendav lihtsalt. Sõitsin Te Pukesse ja järsku oli koer teel ning siis oli juba *matsti*. Eks vastutulevate autode tuled pimestasid, koeral muidugi helkuriga kaelarihma pole (no siis ei kanna inimesed ka helkurit, nii et mis seal ikka tahta) ja ausalt öeldes ei jõudnudki midagi teha. Hiljem mõtlesin, et hea et ei jõudnud, ehk oleksin muidu üritanud kõrvale põigata ja vastutulevasse liiklusesse sõitnud.

Tõmbasin auto kohe teeserva ja olin valmis selleks, et pean vaatama verist laipa aga… koer hüppas endiselt tee peal, üritades endiselt teisele poole saada. Nii palju kui ma nägin, siis ta küll lonkas, aga täitsa liikus. Ma muidugi olin parajalt ähmi täis: kuhu helistada? kellele helistada? mida ma tegema peaksin????

Helistasin siis bossile, kes uuris esmalt, kas ma olen ise tee pealt ohutus kohas ning kus ma olen ja tuli siis kohale. Ta rahustas mu natuke maha ja ütlesin, et nägin koera ühe maja  suunas minema. Ta ütles siis, et läheb ise uurib ja et ma võin ära sõita. Hiljem helistas mulle ja juhul kui ta nägi maja juures sama koera, siis on hea asi see, et koeraga on kõik korras. Või noh, ma ei tea kas kõik on korras, kui maanteekiirusel liikuv metallasi otsa sõidab, aga vähemalt ta liikus ja hüppas. Nõme on endal olla küll. Ma tean, et ma ei saanukski midagi teha aga lihtsalt see otsasõitmise moment. Huh. Vastik. Vastik. Vastik.

Aga vähemalt oli õnnelik õnnetus, sest mina olen terve, koer on elus ning auto ka korras. Või noh, ma avastasin, et vasakult udutulelt on iluvõre (või mingi plastjubin, mis enne oli seal olemas) puudu aga see võis varem ka ära kaduda. Ja üldse, paremalt ilutulelt oli see ammu läinud, nii et nüüd näevad lihtsalt kaks poolt ühesugused välja.

Kuid olgu, aitab lobast ja Macis istumisest. Lähen koju, määrin randmed kreemiga kokku (mis peaks teoorias soojendama) ja kebin magama. Homme jälle vaja kell 8 tööpostil olla.

 

2 thoughts on “Pole mitte midagi uudist

Jaga oma mõtteid

