Kaks lugu teopostist

Kaks lugu minust, teopostist ja äpardustest.

Lugu 1: Miku andis teada, et postkasti on saabunud eelmise aasta kuupäevaga kiri ja postkaart. Üks Miglelt (Leedu) ja teine Mandylt (Holland). No juhtub ikka ju et post hilineb, eks. See oli mu esimene mõte. Aga reaalselt olin ma need saadetised juba kätte saanud, läbi lugenud, raamatu vahele pannud (vast selleks, et kortsu ei läheks) ning… raamatu raamatukokku viinud. Ma ise ei teadnudki (veel), et need mul kadunud on aga keegi hea hing oli sama raamatu võtnud (“Sinihabe”) ning avastades postisaadetised järjehoidja aseainena, need uuesti minu poole teele pani. Oma nime ta ei jätnud, nii et otse ei saa tänada aga ma loodan, et ta teab, kui õnnelikuks see mind tegi. Aitäh!

Lugu 2: jaanuari lõpus panin Aucklandis esimesed postkaardid posti. Paar päeva tagasi Waihekel Pärnu vanaemale kirja kirjutades hakkasin mõtlema, et mis maja numbri ma postkaardile kirjutasingi… ning olin 99% kindel, et kirjutasin vale majanumbri. See poleks mul esimene kord aadress valesti kirjutada. Austriast sai Rapla vanaemale-vanaisale ka vale korterinumber kirja peale kirjutatud aga kuna naabrinaine teadis, kes võib Austriast kirja oodata, jõudis see kohe õige saajani. Aga sedakorda panin umbes 20 maja jagu puusse… Ma isegi ei tea, kust ma selle vale numbri võtsin… Hakkasin juba mõtlema, et kuidas kontakteeruda selle maja elanikega, kuhu ma kogemata postkaardi saatsin, aga ema andis vanaemale mu äpardusest teada, vanaema jättis postiljonile kirja aga postiljonil oli juba postkaart näpus ja teadis täpselt, et mis see õige aadress peab olema. Vot – boonus kui saad kirju ja elad pikalt ühes kohas ning postiljon ka iga kahe kuu tagant ei vahetu. Palusin emal posti helistada ka, et kirjakandjat kiita selle eest, et aitas postkaardil õige inimeseni jõuda.

One thought on “Kaks lugu teopostist

  1. Pingback: Kurb kirjalugu ja toredad pildid | Tudengiraport - õppides läbi elu

Jaga oma mõtteid

