Pildikillud Uus-Meremaalt VOL1

Täna tulevad pildid erinevatest hetkedest ja kohtadest, mis ma siin kuue päeva jooksul Uus-Meremaal olen korjanud, aga millel eraldi postituseks mahtu ei ole. Ja mul ka ei ole. Täna on parim tegevus, mida teha, lamada diivanil ja lugeda raamatut (endiselt loen seda raamatut, mille Tallinna lennujaamast kaasa võtsin). Kõik muu paneb higi voolama – elagu suvi!

westgate (2)

Tänane vaade Westgate’st koju kõndides. Vaadates pilvemassiive taustal, ei ole keeruline mõista, miks maoorid Uus-Meremaale pika valge pilve maa (Aotearoa) nime andsid. Eemal on ka vihma näha, sadas seda hommikul ka siin aga õhku klaariks küll ei löönud, vaid tegi pigem hullemaks.

westgate (1)

Pilt praegusest kodust ka. Palm kasvab lausa aias (siinmail pole see küll mingi haruldus…)

tennis (3)

Täna käisin tenniseklubis Ulrika ja Karmeniga laste mängugrupis kaasas ja seal oli mullimasin! Lõpp põskede punnipuhumisele, et seebiveest mulle saada!

tennis (1)

Kahjuks ainus viis, kuidas mina mullidest normaalsed pildid sain, oli see, kui nad juba mullide “surnuaiale” olid jõudnud.

 

westgate (3)

Westgatest koju jalutades palmi all poosetamas.

akl (18)

Vaade Aucklandile esimesel päeval, kui olin alles saabunud.

akl (11)

Joogimenüü baarist Reverly. Menüü ise oli laua peale klaaspudelisse surutud. No nagu merehädaliste kirjad ikka.

akl (13)

Lisaks sain seal ka elu parimat Pina Coladat. Üks asi on ägedad kruusid, milles serveeriti, teine asi oli see, et esimesena lisati jooki minu silme all purukstambitud ananassiviilud. Ülihästi maitses. Ei mingit ananassimahl+Malibu rumm kooslust.

akl (10)

Ja kui kõht tühjaks läks, tellisime samast kohast näkse. Mina arvasin, et tellin endale küüslauguleivad. Noh, see keskmine ümmargune ongi seal küüslauguleib. Ja siis on juures veel tavalised saiad. Kastmeteks olid vist hummus, balsamico äädikas ning tuunikala (taga peidus). Kõht oli pärast ääreni täis. 10$ eest väärt söök.

akl (3)

Ja kui me Ulrikaga bussist maha jäime, ostsime lohutusjäätist.

akl (5)

Lilli on siin isegi veidi vähem, kui ma eeldasin aga eks suurem õiterohkus olegi pigem kevadel, mitte südasuvel. Sellised sinised on siinkandis aga ühed levinuimad.

akl (6)

Räppartuvi. Endiselt Aucklandis.

akl (15)

Reverly baari potitaim. Naljakas mõelda, et tegelikult Eestis oleks see taim ju õigetpidi… 

akl (2)

Ja lõpetuseks lihtsalt üks armas kuulutus Aucklandist. Loodan, et rebaseke jõudis omanikuni.

 

Jaga oma mõtteid

