Reis numbrites ja esimesed muljed

akl

Esmane vaade Aucklandile

35min – Tallinn-Helsingi lennu hilinemine

2h – nii palju magasin esmaspäev vastu teisipäeva

4h – nii palju magasin pühapäev vastu esmaspäeva

3x – mitu korda taheti näha viisapaberit (Tallinn, London, Hong-Kong)

6,20kg – väikese koti kaal

17kg – suure koti kaal

25h – mitu tundi umbkaudu ma kokku lendasin

100min – nii palju saad kõneminuteid 18$ maksvas paketis

500mb – nii palju internetti on 18$ maksvas paketis

Olen elusalt tervelt oma Aucklandi ööbimiskohas ning hakkan tasapisi magama sättima. Ajal, kui teie Eestis pole veel lõunalegi jõudnud. Pärast eelmist postitust juhtus lennujaamas veel tegelikult see, et üks nunnu koer hakkas minu pagasi vastu huvi ilmutama, kui ma sellega parasjagu lennujaamast välja suundusin. Algul töötaja küsis, kas on midagi söödavat ja ma selgitasin, et oli küll – kaks päeva tagasi mandariinid. Aga kui koer ikkagi ära ei läinud vaid üritas märku anda, et midagi peab olema, siis võeti kõrvale ning pakkisin koti lahti. Õnneks oli see vaid väike kott, suurest kotist oli koeral ükskõik. Muidugi lahtipakkimise käigus midagi rohkem söödavat ei tulnud välja, kui poolik pakk Mynthonit. Nii et võta kinni, millele see tore koer siis sellisel moel pingsalt tähelepanu üritas juhtida.

Esmamulje Aucklandist? Palav! Ja see ei ole minu arvamus, vaid mu sõrmed läksid ka paiste. Kui Ulrikaga kesklinnast Nelsoni juurde tenniseklubisse jõudsime, siis olid mul sõrmede asemel väikesed vorstikesed. Jalad olid ka paistes, aga selle panin lennureiside süüks. Vähemalt nüüd on olukord normaliseerunud. Muidu ma veel linnast täiesti kindlat arvamust avaldama ei hakka, sest selleks oli täna veel kogemust liiga vähe.

Pangas vahetasid viimased eurod ka ära ja nüüd on täitsa eluliselt vajalik endale pangakonto teha, sest ma ei tahaks Eesti krediitkaarti ka kasutada. Ma väga loodan, et äkki saab homme tegema minna või ülehomme… Omaette nali oli muidugi see, et kui täna Ulrikaga pangas uurimas käisime, et mida on vaja selleks, et pangakontot avada, siis öeldi, et vaja on töökohta.

???

Selline tore kinnine ring, et pank leiab, et konto avamiseks on vaja töökohta, töökohaks on vaja IRD numbrit, IRD numbri jaoks on vaja pangakontot. Töötajad ütlesid, et varem oli leebem olnud aga nüüd muudeti ära. Et millal siis muudeti, sest Ulrika saabus ju alles eelmisel nädalal… Kuid küll ma selle tehtud saan, soovitati ka, et minna väiksemasse kontorisse (mitte sellesse, mis asub suht Aucklandi peatänaval) ja seal siis saab asjad korda ajada.

Aga aitab küll kirjutamisest. Hambaid pesema ja siis magama. Ilusat päeva jätku teile teisel pool maakera.

hongkong akl

Jaga oma mõtteid

