Kohtumiseni laupäeval!

Lugejatega kohtumine on minu meelest alati üks äärmiselt huvitav kogemus ja sellel laupäeval, kell 12, olen ma Varbola Rahvamajas. Nii et kellel on vaba aega, võivad tulla sinna minuga juttu ajama. Muidugi räägin ma oma uuesti raamatust, aga lisaks sellele ka üldiselt kirjutamisest ning varasematest raamatutest. Ja kes pole veel endale “Väike roosa pilet paradiisi” soetanud, siis esitlusel saab seda kindla peale odavamalt, kui kuskilt mujalt.

Miks üldse tulla sellisele kohtumisele? Keeruline on vastata, sest eks igalühel on omad põhjused. Mina ise läheksin külastama, sest mulle meeldib kirjutamisest rääkida ja kuulda, kuidas teised kirjutamisest räägivad. Eriti veel siis, kui esineja juhtuks olema kirjanik, kelle raamatud mulle meeldivad. Aga samas võib see olla ka hea variant uute autoritega ja nende loominguga tutvuda.

Olen ka varem käinud erinevates kohtades, kuid mitte just väga tihti. Muidugi külastused kukuvadki olema peamiselt siis, kui raamat on alles välja tulnud. Pärast Medaljoni käisin näiteks Kabalas, Tartus ja Kehtnas. Nädala alguses käisin nüüd Laagna Põhikoolis, lähen Varbolasse ja ees on veel ootamas külaskäik Loo keskkooli. Eks sellised kokkusaamised ei ole midagi, mida kirjanik peab tegema, aga samas minu meelest see on midagi, mida on lihtsalt väga hea kogeda ja millest jäävad head mälestused.

Kohtumiseni laupäeval!

PS: Pildid on pärit Varbola Puupäevadelt.

PicMonkey Collage

Jaga oma mõtteid

