“Väike roosa pilet paradiisi” – üks eksemplar ootab Briti blogis omanikku

Midagi põnevat on toimumas. Ehtne näide sellest, et tasub süda rindu võtta ning küsida ja siis hingevärinal vastust oodata, sest vastust võib ju ometigi olla positiivne! Kes Goodreads’i loosimisel mu uuest raamatust „Väike roosa pilet paradiisi“ ilma jäi ja ise poest soetada ei soovi, võib nüüd uuesti loosiõnne proovida, sest teine loosimine leiab aset Briti blogis. Palun aplaus ja fanfaarid ja üldse rõõmuhõisked!

1kohvik

Living Room Cafe’s on selle raamatu lugemine veel eriti omal kohal.

Blogis loosimine on minu jaoks uskumatult põnev! Olen ise loosimistest küll osa võtnud, ent pole olnud loosija rollis. Või noh, täpsemalt loosib Britt random.org abiga aga – pisut on minul ka seost. Briti blogi lugeja olen ma ise olnud… hmmm… ausalt öeldes ma ei teagi kui kaua. Igal juhul juba ajast kui Eileen veel pisike oli. Kuigi ma ise lastemaailmas tegev pole ja seda ka niipea ei plaani, siis Britt suudab kaasakiskuvalt kirjutada nii oma tütardest kui ka muust elust, nii et minu blogrollist ta kuskile ei kao.

Aga minnes tagasi loosimise juurde, siis praegu kui mina seda postitust kirjutan, on Briti postitusele oma kommentaari kirjutanud ja seega loosis osalemas 73 76 inimest. Ägeee! Nii äge!!! Tõesti, ma üritan siin hetkel rahulik ja normaalne olla. Hästi lahe oli kommentaaridest teada saada, et mõned on ka mu esimest raamatut lugenud ja see on neile väga meeldinud. Üldse mitte saladuskatte all võin öelda seda, et ma ise guugeldan ja uurin ka, mida minu raamatutest arvatakse. Ja kui ma nüüd paar päeva tagasi leidsin Tallinna Keskraamatukogu Kirjandusblogi alt oma raamatu kohta käiva arvamuse, siis hõljusin natuke aega pilvedel. Ja muidugi ma loodan, et neid arvamusi tekib tasapisi juurde! Siinkohal ka väike palve neile, kes on mu raamatuid lugenud – jätke kuskile info, mis arvasite ja kuidas meeldis. Kui ka ei meeldinud, siis kirjutage ikka – hea kriitika aitab ainult paremaks saada. Muidugi mingid eriarvamused võivad alati jääda. Näiteks mu õde arvab, et mu uue raamatu lõpp on nõme, aga mina leian, et see on äge ja seda ma küll kuidagi muutma ei ole nõus. Samas saan võtta teadmiseks, et “Ahhaa, inimestele võivad ka sellised lõpud meelt mööda olla.” Aga muidugi, selleks et oleks mille kohta arvamust avaldada, siis hopp-hopp Briti blogisse.

PS: Suurest ärevusest kirjutasin kohe algul omaenda raamatu pealkirja ka valesti. “Väike roosa pilet paradiisi” muutus “Väike roosa paradiis.” Nohjah.

Jaga oma mõtteid

