Tuunikala, muna, riivjuust – täidetud paprika pannil

Mai lõpus lubasin suure suuga, et juba järgmisel nädalal lisan uue retsepti. Ja siis tuli kiire-kiire-magadagipoleaega-kiire ning nüüd viimaks septembris jõuan midagi uut kirja panna.

Tegelikult selle retseptiidee tekitas Miku, kui ta üks päev süüa tegi (see oli sellel hullumeelsel tööperioodil, nii et ma isegi ei mäleta enam, kas ta tegi hommiku-, lõuna-, või õhtusööki). Tuunikalaga on mul selline naljakas suhe, et minu meelest meenutab see nii lõhna kui välimuse poolest täiega kassitoitu aga mul on perioodid, kus ma seda päris palju söön. Siis saab isu täis ja enam ei taha tükk aega. Aga nagu näha, siis ilmselgelt olen ma hetkel tuunikala perioodis. Ja kui tuunikala periood üle saab, on väga lihtne seda retseptis millegi muuga asendada.

paprikavalmisretsept

2 thoughts on “Tuunikala, muna, riivjuust – täidetud paprika pannil

Jaga oma mõtteid

