This is how I work

Sattusin Katré tööga seotud postitusele ja mõtlesin ka veidi oma töötamisele mõelda. Kuigi ma teen tööd ka RuaCrews vastavalt oma sotsiaaltöö erialale, siis hetkel on sealt suvepuhkus ja ma tegelen rohkem oma firmaga ehk Kirjasulega. Aga vaatame siis:

Asukoht: Reeglina Tallinn, Nõmme. Kui vaja siis igalpool, kus mul on arvuti kaasas.

Üks sõna, mis kõige paremini iseloomustab, kuidas sa töötad: Kiirelt.

Praegune tööots: Lühiartiklid ühele kliendile ning kodulehe materjal teisele kliendile.

Praegune mobiiltelefon: Nokia Asha 302

Praegune arvuti: DELL Inspiron 3521 Ivy Bridge i3

Milline programm, rakendus või töövahend on sinu jaoks asendamatu: Microsoft Word, kiireks õigekirjakontrolliks Filosoft ning muidugi paber ja pastakas.töö

Milline on su töökoht: Nagu näha pildil, siis peamiselt arvuti, juhtmed, mõned raamatud ning rohkelt segadust. Ma võin koristada küll aga nii kui ma istun laua taha ja kasutama hakkan, siis on jälle hunnik asju paremal ja vasakul ja igal pool.

Milline on su lemmik aegasäästev nipp: Ära vaata “korra” foorumeid, uudiseportaale jne. Ehk hakkan kohe tööle, mitte 5min pärast.

Millist vahendit kasutad “to-do” nimekirja pidamiseks: Kalendermärkmik ja pastapliiats.

Milline vidin on veel asendamatu peale mobiili ja arvuti: Vt eelmist punkti.

Millises igapäevases asjas/tegevuses oled sa teistest parem: Tõenäoliselt mitte kõigist aga tavaliselt ma loen teistest kiiremini.

Millist muusikat sa töötades kuulad? Kui teen nn musta tööd (mõtete korjamine, mustand), siis tihtipeale käib mingi seriaal vm taustaks. Kui muusikat vaja, siis sõnadeta muusika, kuid viimasel ajal olen hakanud ka vaikuses töötama. Aga vaikuses töötamine toimib ainult siis, kui olen üksinda kodus.

Mida sa hetkel loed: “Elu pärast koolikiusamist”

Mis sind inspireerib: Teised inimesed, kes on saavutanud selle, mida ma sooviksin saavutada.

Oled sa rohkem introvert või ekstravert? Mõlemat? Ei oska end liigitada, nii et ehk olen mõlemat.

Milline on su unerutiin: Kui töö sunnib, ärkan ka varakult, aga kui ei ole vaja kuskile minna, siis satub olema nii, et lähen kesköö ja kella ühe vahel magama (kui ma just kella kolmeni öösel raamatut ei loe) ja ärkan üheksa paiku. Silmad avan küll varem, aga natuke voodis lebotamist sobib suurepäraselt päeva alustamiseks.

Milline on parim nõuanne, mille kunagi saanud oled: Et ma jätkaksin olemast selline nagu ma olen. Jutt selle taga on pikem, aga kunagi malevas grupijuht ütles seda ning vahepeal see meenub ja ma olen talle selle eest väga tänulik.

Soovid veel lisada midagi lugejatele ja fännidele: Tee seda, mis teeb sind õnnelikuks. Ja loe. Loe väga palju!

Jaga oma mõtteid

