Tere tulemast mu maagilisele sünnipäevale! Ava uks (“Alohomora!”) ja astu sisse.

Stseenike kuskilt aastast 200x

Kati: “Tere! Kas Hermione on kodus?”
Ema: *mõtleb hetke* ja hüüab siis “Kumb teist see Hermione on?”
Mina jooksen telefoni juurde: “Tsau Ginny!”

Kuigi ma olen oma sünnipäeva alati tähistanud, siis ei ole mul kunagi teemat olnud. Nii et kui juba, siis juba täiega ja suure Harry Potteri fännina oli viimaks ometi aeg teha üks Harry Potteri stiilis pidu. Ettevalmistus võttis muidugi roppu moodi aega, aga tulemust on näha allpool olevatel piltidel. Mina jäin rahule. Külalised jäid rahule. Ja nüüd vaadake!

blogi6

Kõigepealt pidi pildi tegema, et mul oleks olemas fotosüüdistus, millega pärast kohaolu tõestada, kui peaks küsimusi tekkima…

blogi5

…ja siis võis siseneda võlumaailma. Sissepääs on tehtud võõrtööjõu abiga (st ristiema tütar oli Taani ülikoolist kodu käimas).

blogi14blogi12

blogi13

Kes tahab juulikuus kõrvitsast midagi valmistada, siis kui ei tea, aiamaalt ei tasu otsida. AIamaalt leidsin õie. Täidis tuli poest.

blogi18

blogi2

Vangistatud kitud. Teate küll, muidu lendaksid ju minema.

blogi7

Keegi vastumürki ei vajanud ja armujook hinnati vägagi maitsvaks.

blogi10

Mesinäpu kommipood avas Raplas filiaali. Taustal võib näha Roni isa autot (vt “Harry Potter ja Saladuste kamber”) oma unistust täitmas.

blogi20

Ei, need ei ole kummipallid. Jah, need on söödavad. Jah, päriselt ka.

blogi19

Ei, kõik ei ole nätsud. Jah, need on kõvad, ärge hambaid pooleks hammustage.

blogi1

Kui muud asjad sai asendada kodumaistega, siis Bertie Bottsi kõikvõimaliku maitsega oakommid jõudsid minuni läbi mitme inimese otse Potteri sünnimaalt. Kulutused ajalises ja rahalises mõttes olid seda väärt.

blogi4

(jätkan Bertie Bottsi kommentaari) Maitseid oli tõesti seal väga erinevaid ja selliseid, mida nautisid (vahukomm, kirss, tutti-frutti) ja selliseid, mis minu suust otse prügikasti lendasid (kõrvavaik, okse, vihmauss).

blogi17

blogi11

blogi22

blogi8

blogi9

Iga külaline sai kirja, mille Sigatüüka öökullid niivõrd lahkelt minu juurde jätsid.

blogi15

Ja esimest korda elus tellisin tordi kuidagi muud moodi kui “Emme, vanaema, kas te kräsupead teeksite?”. Hea on et ma ise ei üritanud teemaga sobivat torti meisterdada. Minu näppude alt oleks mingi plönn tulnud. Aga Kaire (vt Facebookist Kaire Magus Maailma) kasutas maagiat ning oskusi ja tulemus sai selline, millega kõik sünnipäeval viibinud väga väga rahule jäid! Kes arvab, et raamatukuju saadi martsipankatte abil, siis nii see ei ole – ainult kaunistused on martsipanist. Tort ise oli kohupiimakreemi ja kirssidega, nii et lisaks võluvale välimusele, saavutas ta ka ideaalse tasakaalu magusa ja hapuka vahel. Soovitan soojalt!

Ja noh, lõpetuseks siis ka õnnelik sünnipäevalaps. Ma keeldun uskumast, et mul on täitunud 24. eluaasta. 17 või nii kõlab palju reaalsemalt. Või nagu Miku ütles oma kõnes, siis ta teab, mis tunne on lapsi kasvatada, sest tal kodus on üks (vihje, see olen mina, kes ma teiste jutu järgi “pisut” lapsik olevat). Aga rääkides veel sünnipäevapeost, siis iga ettevalmistuseks kulutatud tund ja euro tasus end suuresti ära (siinkohal tänusõnad ka emale, kes aitas eriti söödavate ettevalmistustega!) ning oli niivõrd tore, et teeks veel teemapidusid. Millalgi tulevikus jälle Harry Potter (sest taaskasutamine ruulib) aga vahepeale võib ju proovida Sõrmuste Isandat, Troonide Mängu, World of Warcrafti… Oeh, vinge oli.blogi16

ene

5 thoughts on “Tere tulemast mu maagilisele sünnipäevale! Ava uks (“Alohomora!”) ja astu sisse.

  1. Pingback: 30 asja, mida teha enne 30. eluaastat | Tudengiraport - õppides läbi elu

  2. Pingback: Minu 2015 | Tudengiraport - õppides läbi elu

  3. Pingback: Viis päeva veel jäänud: nimekiri ja pidu | Tudengiraport - õppides läbi elu

Jaga oma mõtteid

