Tagasi Austriasse!

RIP Susaniga

Endiselt üks mu lemmikpilte koos Susaniga, kes on üheks põhjuseks miks ma Austriasse tagasi tahan. Varsti näeme taas!!!!


Sissekanne minu 5-aasta märkmikusse 15.veebruaril 2014.aastal:

4.22 helistas iska ning hakkasime Tallinnast Liepaja poole teele. Laevale jõudes mõnus üllatus: suur aknaga kajut =) Interneti puudus/kallidus (ma ei taha arvet näha…) mõjub kirjutamisele hästi.

Austriasse saamine kulges laeva ja autoga. Ja tegelikult ka parajal hulgal hirmudega: kuidas ma saan hakkama inglise keeles õppimisega? Kuidas ma saan hakkama Austriaga? Milline saab olema mu Erasmuse kogemus? Kas ma leian sõpru, keda jään igatsema? Mida ma kogen? Kas ma istun toas ja mängin WoWi? Kas mina ja Miret pärast üksteise varju ka näha tahame? Tahame küll õnneks. Kas ma tulen rahadega toime? Mis saab siis kui ma Eestisse tulen?

Aasta aega on möödunud. See on lihtsalt absurdne! Aeg lendab nii kiiresti. Ning ma leidsin ka sõpru, keda jään nii väga igatsema. Tõestuseks see, et ma üritasin põhimõtteliselt äratulekust alates mõelda sellele, kuidas küll saaks tagasi minna. Nüüd viimaks on see ka selgunud.

Suured tänud tulumaksudeklaratsioonile. Sain küll poole vähem raha, kui kalkulaatorid lubasid, ent tänu Tourestile ja GoTravelile, kes tegi mulle väga hea pakkumise lennupiletitele, lendan ma maikuus Münchenisse (ja tagasi) vaid 131€ eest. Ja Münchenist muidugi edasi Dornbirni!!! Dornbirni!!!!! Saan viimaks ometi jälle mägesid näha ja Dornbirni ja otse loomulikult neid sõpru, kelle ma seal leidsin ja keda ma tohutult igatsema olen jäänud. Kallistan kõik pooleks, kes ette jäävad. Positiivne on ka see, et kui enne head pakkumist oli parim variant lennupiletiteks al 180€ ja seda ilma suure pagasita, siis 131€ sisse mahub ka suur pagas. Ehk ma saan kaasa tuua imehead kohalikku õlu ja juustu ja noh… kõike muud, mida mul õnnestub pagasisse mahutada.

Päevade lugemine lennuni algab nüüd. Austria, ma tulen!

Ahjaa, valentinipäeva sai ka tähistada. Kesköise piparmündikakaoga Statoilis. Nämma.

DSC_1837

Jaga oma mõtteid

