Väike roosa pilet paradiisi

Mida sa teeksid, kui avastad, et poolkogemata ostetud loteriipilet toob sulle Eesti ajaloo suurima lotovõidu? Läheksid ümbermaailmareisile või hoiaksid oma praegusest tööst kümne küünega kinni? Kellele sa räägiksid, kelle eest saladuses hoiaksid? Kas sa teeksid selle kannapöörde, mida oled senini edasi lükanud, kasutades vabandust “Mul pole raha”?

variant a

See ei ole kaanepilt. Aga isiklikult tahaks lõpp-variandile lotopiletit küll peale.

Ma mängisin selle mõttega pikalt ning 2013aasta NaNoWriMo ajal seadsin viimaks mõtted järjekorda ning moodustus lugu. Kuu ajaga sain suurema osa tervest loost kirja. Minu suureks rõõmuks ei jää see lugu ainult minu arvutisse, vaid mul on suur rõõm teatada, et 2015 aasta keskel on ilmumas mu neljas raamat.

Väga kirjandusliku algusega aasta. Akadeemiline kirjatükk sai lõpetatud ja bakalaureusekraad kaitstud. Nüüd on aeg oma ilukirjanduslikku kirjatükki veel viimistleda ja poputada ja koos toimetajaga üle käia, enne kui see jõuab kaante vahele, poeletile ning loodetavasti ka kellegi riiulisse.

Hingevärinal esitasin möödunud aasta sügisel oma loo “Väike roosa pilet paradiisi” Tänapäeva romaanivõistlusele ning paar päeva tagasi sain info, et võin oma arvutis oleva alamkausta nimega Loto kaustast Pooleli, tõsta ümber kausta Lõpetatud. 28.jaanuaril kuulutas Tänapäev välja romaanivõistluse tulemused ning žürii hindas minu käsikirja “Väike roosa pilet paradiisi” äramärkimise vääriliseks.

Mis tunne see on? Ausalt öeldes suur kergendus: mu töö oli seda väärt! See meeldis neile! Aga kõige suurem eufooria jõuab kohale muidugi sel hetkel, kui raamat on trükist minu näppude vahele jõudnud.

7 thoughts on “Väike roosa pilet paradiisi

  1. Pingback: Akadeemiliselt avaldatud | Tudengiraport - õppides läbi elu

Jaga oma mõtteid

