Just nagu nõelasilmast tulnud!

Nagu 2014.aastaks, tuleb ka minu 2015.aasta kalendermärkmik Mormerlari usinate näppude alt. Ja nagu eelmisel aastal, olin ma oma soovidega ka sel aastal katsejäneseks, ent mõlemal korral on katsejänus jäänud ellu ning väga rahul kättesaaduga.

PicMonkey CollageMinu jaoks on kalendermärkmik ülioluline osa mu elust. Ma tean, et väga paljud kasutavad elektroonilisi kalendreid oma telefonis, arvutis ja tahvlites ent siiani ei ole ma nende võlu enda jaoks avastanud. Võimalus kogu vajaminev info pastakaga paberile kirja panna, on tunduvalt parem. Ja seega ongi kalendermärkmik minuga peaaegu alati kaasas ning enne, kui ma midagi luban, piilun alati ka sinna.

Ja muidugi kui märkmik nii tähtis on, siis oleks väga oluline, et see mulle ka meeldiks. Kui varasemalt olen veetnud tunde Apollos ja Rahva Raamatus, et leida sobiv kalendermärkmik, siis eelmisel aastal ja ka sel aastal olin ma õnnega koos. Eelmine aasta tahtsin draakoniga märkmiku ja sain selle. Sel aastal tekkis mul mõte, et tahaksin oma imelist 2014 aastat (nagu näha, siis vist pigem imelist Austriat…) endaga kogu aeg kaasas kanda. Käisin idee Mormelarile välja ja tulemus on üleval. Mina olen igatahes väga väga rahul sellega!

Jaga oma mõtteid

