Kuues päev. Luuletajaandi minus pole

Päev 6: Kirjuta 12realine luuletus järjest enam purju jäämisest.

No ma ei ole luuletamise fänn. Ei ole mul soont, mis paneb read kõlama ning lendlema ja lugejad õhkama. Klubides ma ka tegelikult ei käi. Olen proovinud, aga siis hakkab mul igav ja siis ma hakkan virisema ja tahan koju teki alla, raamatut lugema. Kiire (purjujäämise) luuletuse jaoks oli see aga päris hea sihtkoht ja tõenäoliselt ka tavaline reaalsus paljudele klubifännidele.

Tere Heli, tere Liisu!
Tulge astuge sisse.
Ära nüüd riideid seljast kisu
Kohe lähme klubisse.
Esimene kokteil
Klõmsti
Viies kokteil
Hõlsti
Kiirelt kleidilt plekid välja
Ruttu shotid kõrist alla
Klubi oma uksed sulgeb
Tuikudes koju kulgen

Jaga oma mõtteid

