Viies päev. Öine telefonikõne.

Päev 5: Kirjuta vestlus mehe ja naise vahel. Mees helistab valele numbrile ja vastajaks on väga tige naine. Vestlus peab lõppema sõnadega „Noh, ma arvan jah nii.“

Mees: Tere Diana, kuidas läheb?

Naine: Diana? Kes kurat on Diana?

M: Oi vabandust, vale num-

N: Ära sa julge nüüd kõne lõpetada! Pagana ohmoon! Kõigepealt ajad sa mind keset ööd üles ja siis arvad, et lihtsalt vabanduse peale peaks ma andestama? On nii või? On või, sa va koerasabaalune!

M: Umm, no ma ei tea, mida ma veel tegema peaksin?

N: Ahh, et või mida tegema? Nüüd oled selline alandlik lipitsev koer või? Ahh? Pagana lambapea. Kuidas oleks sellega, et teinekord valid numbri paremini? Et ei tao oma rõvedaid mustade küünealustega näppe suvaliselt vastu paganama klaviatuuri, et siis võõraid keset sügavat ööd üles ajada?

M: No ma olen kindel, et teil on ka seda juhtunud.

N: MINUL? Nalja teed? Täielik lehmaaju oled ikka, mul ei juhtu KUNAGI midagi sellist. Täiesti kohutav, mida sa arvad, et ma olen? Samasugune imbetsill nagu sina?

M: No kuulge, nii ka ei sobi teil öelda.

N: Tead, kui sina võtad endale õiguse mind kell neli öösel üles ajada, sest sa ajad minu numbri kellegi Diana numbriga sassis, siis mina võtan endale õiguse sind nii palju kui tahan, sõimata. Vastik siga! On arusaadav?

M: Noh, ma arvan jah nii…

Jaga oma mõtteid

