Veebruaris lähen ma kontserdile, shalalala!

IMGP2348Ed Sheeran jõudis minu muusikamaailma eelmisel aastal. Võimalik, et ma kuulsin mingit laulu ka enne, endale teadvustamata kujul, aga esimene lugu temalt, mis mul lõpmatuseni ketras, oli Give Me Love. Arvestades seda, et lugu sai endale video novembrikuus ja just video mind esmalt tõmbaski, siis järelikult novembrikuu võin lugeda ajaks, mil ma sain teadlikuks, kui mõnus laulja maailmas olemas on. Kui ma olin seda lugu nii palju kuulanud, et aeglaselt isu täis sai, oli aeg edasi liikuda ja vaadata, mida tal veel minu jaoks pakkuda on.

Small Bump oli teine, mis mind kuulama tõmbas ja sealt edasi juba Lego House(boonusena teeb videos kaasa Ron Weasley ehk Rupert Grint), You Need Me, I Dont Need You, The A Team ja siis muidugi I See Fire. Sellest viimasest sai vist küll ümbritsevatel siiber, sest taaskord ma kuulasin seda järjest ja järjest ja järjest. Aga mul pole siiani isu täis saanud. Austrias tegin selle järgi (ja ka muud laulud, aga sellega alustasin) joogat ning Lünerseelt alla matkates istusin, panin laulu tööle ja üritasin ümbritsevate mägede võimsuse endale mällu jäädvustada. Kui ma saaksin valida, siis just I See Fire oleks laul, mida tahaksin veebruarikuus live’s kuulata. Miks veebruaris? Sest siis esineb Ed Sheeran Eestis ja ma lähen sinna kontserdile!

Tavaliselt käib ükskõik milline artist Eestis kas enne seda, kui mina olen ta avastanud (Pink, Korn, Sunrise Avenue, Poets of the Fall jne)  või pole mingit lootust, et ta üldse kunagi tuleks (khm, Luke Bryan, khm). Aga sedakorda läks teisiti. Sain õigeaegselt teada, et Ed Sheeran tulemas on ja teadsin ka juba, et ta on minu jaoks külastust väärt. Ja ometigi jäin ma peaaegu piletist ilma. 15 minutit peale müügi algust jooksis Piletilevi kokku (ja teatas, et Sheeran on läbi müüdud) ja kuigi Miku üritas piletit osta ja mina üritasin, jäime mõlemad pika ninaga. Varuvariandina pakuti välja mõte hommikul kell 9 Selveri ukse taha joosta. Jah… tundub, et see nädal polnud vist ikka kõige parem aeg oma pangakaart vahetusse anda. Ilma pangakaardita ei saa ma ju raha võtta ega kaardiga maksta ja sularaha oli mul 20€. Lihtsalt masendus tuli peale. Viimaks ometi on artist, kes mulle tõesti meeldib, Eestis esinemas ja mina ei saa isegi piletit osta.

Kurtsin sõbrannale muret, kes oli valmis hommikul mulle sularaha andmist enda tihedasse päevaplaani mahutama ja piilusin ka Facebooki, et teiste ilmajäänutega koos nukrutseda. Ja siis oli teade, et Piletilevi on suudetud ellu äratada! Ja piletid ikkagi veel saadaval. Nii kiiresti pole mu näpud vist ammugi liikunud. Mõne minutiga olin uuesti Piletilevi lehel, seisupilet korvis ja internetipanga kaudu (jumal tänatud, et see mul toimib) makse tehtud! Nüüd saan juba hella pilguga oma postkasti tulnud piletit paitada. Ossamukullake. Pisike. Nunnuke. Sina viid mu Ed Sheeranit kuulama.

Järgmiseks tegevuseks on nüüd kõiki Ed Sheerani laule kuulata ja kedrata, sest nagu ma Rock im Parkil avastasin, siis laulude teadmine ja suutlikkus kaasa laulda (kasvõi refrääniosa), annab tohutult palju juurde.

PS: Kuidas Ed Sheerani kontserdil crowdsurfiga on?

Jaga oma mõtteid

