Rööprähkleja ülestunnistused

Rööprähkleja oma tavaolekus

Rööprähkleja oma tavaolekus

Mina olengi see, kes ütleb iga asja peale, mis huvitav tundub: “Jah! Ma teen seda! Mul aega küll!” Ja siis ühel hetkel on kogu aeg täis topitud ning kõik projektid millele tahaksin veel “Jah!” hüüda ning enda haardesse krabada… Noh, neile pean ma lihtsalt järgi lehvitama ja kellelegi teisele loovutama. Samas ma ei ole kohe kindlasti see inimene, kes krabab endale miljon asja ja kui üle jõu hakkab käima, siis jalad seinale paneb ning teatab: “Ma enam ei jõua. Tehke ise.” Ma ei tea mis see on, kohusetunne vist. Aga kui ma võtan midagi enda kohustusseks, siis ma teen ära. Kasvõi hambad ristis ja unetundide arvelt, aga teen ära.

Ja kui nüüd jääb mulje, et ma kannatan ja piinlen, siis tegelikult see nii pole. Kõik projektid, mis ma endale ahnitsenud olen, tekitavad minus tohutut elevust ja vaimustust tegeleda ja ma kulutan oma aega hea meelega. Samas, vahepeal ma pean kurtma ja siis tavaliselt ma kaeban Mikule, et nüüd sel momendil ma enam ei jõua. Miku seletab, et ärgu ma siis krabagu nii palju. Aga ma ei oska ju… Kui mul isegi ongi mingi aeg tühi, siis iseenesest hakkavad tulema ideed, millega ma tahan kaasa minna. Ja just, ma lähen kaasa nende ideedega, mis mulle meeldivad. Kui keegi tuleks ja ütleks mulle, et “Tead Ene, avame autoremonditöökoja!”, siis tõenäoliselt ma sooviksin palju edu. Piisas aga mõttest “Levitame NaNoWriMo ka Eestis!” kui ma juba sirgeldasin võimalikke logosid ja kihutasin tuhatnelja Tartusse teiste huvilistega kokku saama.

Minu praegused tegemised siis:

  • Sügisest liitusin MTÜ RuaCrew meeskonnaga ja parasjagu kirjutame projekti, mis hakkab tasapisi meenutama teist bakatööd. Vähemalt selles osas, palju on vaja igasugust materjali otsida.
  • Lisaks projektikirjutamisele on ka muud ülesanded, nagu nt üritustel esindamine
  • Bakatöö. Ei, ma ei ole ära unustanud, et ma tahaksin jaanuaris lõpetada. Küsitluse põhi on peaaegu valmis. Natuke veel viimistlen, lisan eelteksti, saadan juhendajale ja kui ta rohelise tule annab, siis tahaksin järgmise nädala jooksul piloodi ära teha.
  • Joogakuu! Kaalusin tükk aega ja otsustasin, et kuna ma juba eelmine aasta salaja õhkasin, siis see aasta ei saa tegemata jätta ja liitusin Ekhart Yoga joogakuuga. Esther Ekhart on treener, kelle videode järgi ma oma esimesed joogatrennid tegin ja kelle mõnusaid trenne ma siiani armastan.
  • Mu enda isiklik OÜ on loodud, esimesed arved edastatud ja tegelen sellega tasapisi edasi. Nii muuseas, kes tunneb vajadust erinevat masti kirjatööde järele, siis ma hüppan ja lehvitan ja püüan tähelepanu! Üritan ka Elance’i kaudu endale tegevust ja tööd leida.
  • Ma juba mainisin, et tahame NaNoWriMo‘t populariseerida? Tegeleme sellega tasapisi.
  • Loen üle ühe sõbranna juttu ja peaksin ka iseenda omaga tegelema. Eelmise aasta NaNoWriMo tulemi võiks ju ikka enne selleaastast kirjutamismaratoni valmis saada.
  • Kui ma otsustain järgnevaks aastaks Ameerikasse kandideerida, siis peaks selle projekti paberimajandusega ka tegelema hakkama.

Ma vist ikka ei oska rahulikult olla. Ja kui ka kolm päeva oskan, siis hiljemalt neljandal päeval leian võimalused, kuidas vaba aega täitma hakata.

Jaga oma mõtteid

