Päris oma öökapp!

Kui Merit uuris, mida ma sünnipäevaks tahan, siis mõtlesin ja ütlesin, et “Öökappi tahan! Kui see ei sobi, siis on vaba valik.” Ühelt poolt on asi selles, et mul on alati jube keeruline mõelda välja, mida ma tahan sünnipäevaks (Tulge kohale! Tähistame koos, piisab küll!) ja teiselt poolt – ma tõesti tahtsin öökappi. Kaua ikka virnalaotud jalanõukarbid seda rolli täidavad.

IMGP1981Merit aga võttis mind sõnast, kutsus paar sõpra veel kampa ja nõnda ongi mul öökapp! Eile magamaminnes muudkui korrutasin, kui ilus see ikka on!

Selverist ostsin värvikilluks ja katsetamiseks, kas mul teine lill ka ellu jääb, mini-havisaba ja sain ka aknalaualt raamatuhunnikuid vähendada ja neidki öökappi mahutada. Vaene Miku. Nagunii on kõikidel naistel palju riideid ja siis temal on veel naine, kellel on palju raamatuid ja kes neid hea meelega aina juurde muretseb.

Ning jah, öökapi peal on erialane raamat, sest ma tegelen tasapisi oma lõputööga edasi. Ei seda ma jätta saa.

One thought on “Päris oma öökapp!

Jaga oma mõtteid

