Kohe kuidagi ei suuda Eesti elu-oluga harjuda

Poolteist nädalat juba Eesti elu elanud. Ei ole see ümberharjumine nii kerge midagi.

  • Loomaaeda õhtusele ekskursioonile minnes panin selga lühikesed riided (sest soe on) ja loomaaeda jõudes sääsed pikalt ei IMGP1901oodanud, vaid tulid kohe mu paljaid sääri näkitsema. Austrias neid nuhtlusi ju polnud, nii et ma ei mõelnudki, et äkki peaks sääsetõrje kaasa võtma.
  • Mingil misiganes põhjusel oli mul lihtsalt nukker tuju, kui Mikuga kinost koju sõitsime. Ja siis vaatasin veel bussiaknast välja, ei näinud mitte ühtegi mäge silmapiiril, ning nutma ma hakkasingi. Mäed… kus te olete… Mis mõttes ma ei näe enam aknast välja vaadates mägesid? Miku siis joonistas mulle mäed ja kleepis aknale, et mul tuju paremaks läheks. Läks küll.
  • Raplas olles olin sunnitud helistama Katile ja küsima, mis kellani poed lahti on, sest ma ei suutnud meenutada, kas on kaheksani, üheksani või oh imet, lausa üheteistkümneni. Tuli välja, et kella kümneni.
  • Sööma minnes ja hinda vaadates mõtlesin, et küll see 7 näeb väga 2 moodi välja. Ei näinud, oligi päevaprae hind 2 eurot sentidega. Tuju läks kohe rõõmsamaks.
  • Ma kohe vaatan ja imestan, kui valge on õhtuti. Siiani olin sellega nii harjunud, nüüd justkui oskan sellele tähelepanu pöörata.

Pildiks minu kallis draakonivaasike oma õigel kohal ja esimese lillekimbuga eputamas.

4 thoughts on “Kohe kuidagi ei suuda Eesti elu-oluga harjuda

  1. Ma mõistan Sind ka, sest alati, kui ma siit Eestisse tulen, on lugu sarnane. (Ainult, et lühikesi riideid ma tavaliselt selga ei pane, sest külm on seal 😀 )
    Võin ainult öelda, et viimane kord pärast aastakest eemal olemist, normaliseerus mu elu pärast kolme kuud…

  2. Jah, see lõpp oli sama, millega mina ka endiselt harjun, laupäeviti ja pühapäeviti üllatun iga kord uuesti, et poed üldse lahti on ja veel a la 10-ni. Vaid mägede puudumise üle on ainult hea meel :D. Pole viga, küll ümber harjume ;).

    • Selle üle küll ei saa hea meel olla! 😀 Täna Raplast Tallinna sõites olid pilved täpselt selliselt, et veidike kujutlusvõimet ja oli täitsa tunne, et sõidan kõrgete mägede suunas! :3

Jaga oma mõtteid

