Pingutamine grupitöö nimel

Kuna meil on siin tohutult palju grupitöid, on üks paras väljakutse ka sobiva aja leidmine grupiga kohtumiseks. Erinevad tunniplaanid ja huvid võivad selle päris keeruliseks teha. Täna näiteks üritasime Loes’i ja Delphine’iga sobivat aega leida.

Loes & Delphine: Kuidas oleks neljapäev?

Mina: Ma lähen siis Mandyga matkama.

L&D:  Aga reede?

M: Mul on terve päev kool. Kuidas oleks homme?

L&D: Meil pole siis midagi valmis. Aga kolmapäev?

M: Kas peale ennelõunal või õhtul peale seitset.

L&D: Aga nädalavahetus? Näiteks laupäeva hommik?

M: Ma ei tea, kus ma laupäeva hommikul olen… (Vahemärkus: Ma ei plaani tänaval kolada, aga võib olla lähen Sulzbergi)

L&D: No pühapäeval siis?

M: Okei, aga kas vara hommikul või millalgi õhtul hiljema poole. Mitte mingil juhul keset päeva.

L&D: Miks? (Vahemärkus: Ma näen juba, et nad on pahased)

M: Noh… need on mu viimased nädalad Austrias ja ma tahan ringi vaadata.

L&D: Mis sul kolmapäeva hommikul oli?

M: Lendamine, tõenäoliselt.

L&D: Aga reede õhtul? Kella seitsme paiku näiteks?

M: Ma ütlesin, et mul on loeng terve päev. Ja ma mõtlesin seda. Põhimõtteliselt hommikul üheksast õhtul üheksani.

L&D: No me peame ju kokku ka saama!

M: No aga neljapäeva õhtul? Ma ei usu, et me Mandyga nii kaua ära oleme?

L&D: Jah, see vist läheb…

4 thoughts on “Pingutamine grupitöö nimel

  1. Anna andeks, aga natukene tundub nagu sinu grupikaaslased peaksid leppima ainult aegadega mida sina välja pakud ja sina pole valmis mitte millestki loobuma. Mõistan, et need on sinu viimased päevad seal vms aga ütlen ausalt, et mina sinuga ühes grupis vist olla ei tahaks!

    • Üle lugedes tundub tõesti nii 😀 Aga samas, ma tõesti ei taha panna nt tervet vastasel juhul vaba päeva kinni grupitööle, mis võtab maksimaalselt tunnikese ja mille saaks teha kas siis hommikul või õhtul. Keset päeva on see tunnike aga väga jama ja poolitav. Põhiline töö toimub meil iseseisvalt ja meil on vaja kokku saada vaid selleks, et üle rääkida.

  2. Minu arust grupitööd ongi ilgelt nõmedad, sest mingit kokkusaamise aega on nii raske kokku leppida. Kõik käivad tööl, erahuvid, kes kus elab ja siis otsi ja lappa. Tihti on lihtsam kasutada interneti võlusid.

    • Kohalikud üliõpilased on siin grupitöö tagasisidena päris mitmel korral maininud, et erasmuslastel on veel lihtsam, aga neil on tihtipeale töö, elukoht 1h autosõidu kaugusel, eraelu jne. Et sellise grupitöö kogusega, nagu meil hetkel on (seitsmest ainest kuus lõpevad grupitööga), pole keegi väga rahul.

Jaga oma mõtteid

