Mmmm! Kui mõnus on rõdul päevitada…

…mitte eriti, kui aus olla. Vahepeal ma katsetan asju, mille kohta ma tean, et need mulle ei maitse. No näiteks hapukapsast proovin paar korda aastas, et avastada, kuidas mina seda ikka veel armastama ei ole hakanud. Või käin Erasmuslaste grillpeol Sebastianstrassel, et saada kindlust: kui kümneminutiline veesõda välja jätta, siis ma kipun igavusse surema.

Ja kuna mul on rõdu, kus on hommikupäike ja tavaliselt olen ma valge luik ka augusti lõpuks, siis mõtlesin et äkki see aasta läheb teisiti. Rõdul ju nii hea mõnuleda ja päevitada. Aga nagu ma sain tegelikult selgust juba aastaid tagasi, ei istu mulle siiani lamamine ja päikese võtmine. Eriti siis, kui ma olen selili ja ei saa samal ajal lugeda. Aga et vältida konnapäevitust (selg tume, kõht valge), siis tuleks vahel ka selili olla.

Lootsin, et otse voodist tulles õnnestub ehk tukkuma jääda, kuid reaalselt pidasin ma vastu viisteist minutit ja siis oli juba igavustunne ja palavuse käes piinlemine niivõrd suur, et andsin alla. Panin hoopis muusika mängima ja tegin rõdul joogat – umbes kümme korda parem, kui niisama lamamine.

Seega, kes tuleb mind valgeks luigeks kutsuma, siis ma vähemalt proovisin! Ja noh… punase peaga sobibki kahvatu nahk paremini.

2 thoughts on “Mmmm! Kui mõnus on rõdul päevitada…

  1. Võimatu!!!!! Kuidas saab päike mitte meeldida! Mind huvitab päevitus üsna vähe, aga päikese all lebada on ju imetore! Ma kaks viimast päeva rannas veetnud, parimad päevad siin :).

    • Rannas on natuke teine asi. Itaalias polnud ka hullu. Vahepeal käis tuuleõhk üle ja hea oli olla. Siin rõdul aga on lihtsalt JUBE. Mingit jahutust ehk tuult pole ja siis on nii ebamugav ja vastik ja pähh ja… Jah 😀

Jaga oma mõtteid

