Reisiplaanid!

Kui juba piletite ostmiseks läks, siis ostan ikka täiega. Mul oli kindel plaan Austrias elades minna külla ka Anne’le, kes elab Prantsusmaal, Lyonis. Tuttavaks sain temaga oma vabatahtlikuaasta käigus Saksamaal ja suhtleme aeg-ajalt siiani. Kui aga jõudis kätte aeg piletihindu vaadata, siis lõi plaan natuke kõikuma. Reis suunal Zürich-Lyon-Zürich ei ole just kõige odavam. Ostes praegu sobivateks kuupäevadeks piletid, tuleks maksumus 169€. Ning mul on vaja kuidagi Zürichisse ka saada…

Ja nii käis mul peast läbi mitmeid mõtteid. Kuidas ma lähen Zürichisse ja siis sealt alles vaatan, milline variant kõige odavam on. Või kuidas ostan 2 nädalat enne SuperSaver pileti Genfini ja tagasi tulen autojagamise või siis bussi või kohaliku transpordiga. Isegi hääletamise mõte käis peast läbi. Siis aga sattusin ühe toreda portaali peale, mis pakkus pileteid hoopis meelepärasemate hindadega. Tegin kiirelt otsused ja Zürich-Lyon maksumuseks 12. aprillil jääb 55€ ning Lyon-Zürich 15. aprillil 59.10€. Kokku siis 114 eurot ja 10 senti. Ma saan 54€ odavamalt ja ka ühendused on kiiremad(5h ja 6h versus 4.5h ja 5h) . Muidugi ma pean ümber istuma, aga millal muidu ma jõuaksin Dijoni või Mulhouse’i. Eks ma siis naudin.

Kellel tekkis küsimus, et kus see Lyon on ja kus mina üldse olen, siis allpool olev pilt aitab ehk aru saada

Reis Lyoni

 

PS: Ma loodan nüüd, et piletid kohale ka jõuavad. Muidu olen hoopis 114 euro ja 10 sendiga miinuses…

Jaga oma mõtteid

