Karneval Bregenzis

1913507_4030897426493_988855908_oTäna korraldati ülikooli poolt Bregenzisse karnevalile sõit. Muuhulgas siis ka: pilet sinna ja tagasi, sissepääs, hõõgveini soojendamiseks ja näovärvid neile, kes polnud end kuidagi kaunistanud. Olen ma juba öelnud, et mulle meeldib siinne ülikool? Mul oli siiski päris korralik kaunistus peal. Eile õhtul rikkusin veidi näonahka, lastes Liechtensteinis tehtud näomaalingu juukselakiga üle, et ma seda öösel padja peale ei hõõruks. Õnnestus! Seejärel lisasin natuke pruuni lauvärvi, ripsmetušši, huulepulka ja silmapliiatsit. Pähe sain Woofi (kellest siis ka meik inspireeritud) ja selga keep. Selliselt olin siis valmis karnevalile minema!

Millegipärast ma ootasin natuke rohkem muusikat ja tantsu ja sellist… energilisust. Päris paljud esinejad olid mossis-torssis nägudega ja muusika oli vaid neil, kes selle endale ise muretsenud olid. Õhtune pidu oli ka suht… jama. Lapsed esinesid, anti auhindu jms. Võimalik, et see oleks pärastpoole paremaks läinud, aga me nii kaua ära ei jõudnud oodata.

Ja kui nüüd jääb mulje, et see oli mahavisatud aeg ja jama karneval, siis päris nii ka pole. Mitmed grupid olid lõbusad, tantsisid, loopisid komme (seda tegid tegelikult pea kõik, nii et kott on komme täis) ja nautisid karnevali. Liiklusvahenditest oli autosid, traktoreid ja ka suuri veoautosid, mis siis platvorme vedasid. Selles suhtes oli väga meeleolukas päevake, mille paremaks illustreerimiseks soovitan vaadata hoopis alljärgnevaid fotosid:

IMGP0003Kaunistamine täies hoos. Meie seas leidus kloune, Batmane, lillemotiive ja silmalaugudele joonistatud lisasilmi.

IMGP0023

IMGP0091 IMGP0068

IMGP0075Nagu ma ütlesin, siis transpordivahendeid oli seal traktoritest suurte veoautodeni, mis hoolsalt nurka välja pöörasid ja mille lähenedes turvatöötajad alati agaralt inimesi tagapoole hakkasid suruma. Pildil olev noormees aga võttis ette veel kõrgema taseme ning ta oli traktori mingi jubine küljes, kõlkudes siis maast nelja-viie meetri kõrgusel ja kiikus seal hoolsalt, tehes vahepeal ka kukerpalle. Igasuguste liinide ligiduses laskis traktor teda pisut alla ja tõstis möödudes jälle uuesti üles.

IMGP0095

IMGP0106Minu kostüüm täies ilus ja ka Mireti karnevaliriietus. Või temal oli pigem meik, sest meil läks kiireks. Näo peal on alles eile Schaanis tehtud joonistus. Lisandina siis tumedad silmad ja korralik soeng. Soengu autoriks mina. Jee! Tupeeritud tukk rulli keerata, küljele kaks patsi, ülejäänud juuksed hobusesabasse ning kuidagi kiirelt raudteejaamas toolil istudes kõik siis kinnitada. Välja kukkus tegelikult ägedalt ja oleks olnud aega riietus ka juurde leida, saanuks ta minna näiteks rokk-punk-tüdrukuna. Rääkides rokist ja punkist, siis ma leidsin Dornbirnis ühe vastava stiili poe… Tuleb vaatama minna, ehk saan midagi selga!

1957690_698582050164638_175350035_oKogu meie vägi peaks siis siin olema. Välja arvatud need kollased elukad tagareas, nendega me pildile tormasimegi! Aga jah, tahaks teinekordki karnevalile minna. Oleks siis veel rohkem aega ette valmistada, kostüümi välja mõelda, soenguid teha jne jne.

IMGP0097

Jaga oma mõtteid

