Esimene päev koolis

IMGP0063

Pärast nädalapikkust lebotamist ja suusatamist, jõudsin viimaks ka kooli. Nimelt algas meil orientation week ehk siis nädal, mille kestel tutvume kooli süsteemide ja teiste tudengitega. Tuleb välja, et sotsiaaltöö tudengeid on lausa 6!

Mõned mängud, mis tegime, olid minu jaoks ka igavad. Aga see on puhtalt minu probleem, et olen mujal seminaridel ja koolitustel neid juba kogenud.

Määrati ära ka saksa keele kursuse rühmad. Sain siiski kolmandasse rühma, kuid koos klausliga, et kui on liiga raske, võin teise rühma minna. Probleem ongi selles, et sellist keskmist nagu väga pole. 1. ja 2. rühm on mõeldud täiesti algajatele. 3. rühm aga nii kõrge, et õppejõud lubas terve aja saksa keeles rääkida. Tahaksin midagi sellist vahepealset. Kuid ehk pole liiga raske, elame ja näeme.

Anja juures sai ka õppekava asja arutatud ja Creative Writing läheb kahjuks mul tunniplaanist välja. Asenduseks saan 

IMGP0051aine Social Justice. Too ei tundu muidugi pooltki nii hea, aga mis teha…

Tagasi ühiselamusse jõudes pakkus Nikolai (pärit Venemaalt, õpib Lapimaal), et võiks minna parki jalutama. Oleks ma teadnud, et see parki jalutamine ja päikeseloojangu nautimine sellist pingutust nõuab, oleksin vist spordiriided selga pannud. Sinna igaljuhul jõudsime ja päikeseloojangust nautida saime. Pea natuke hõljus ja põlve lõi valu (ma pean Eestisse tulles oma põlved üle laskma kontrollida!), kuid seejärel saime pingil istuda ja vaadet imetleda. Koos fotode tegemisega muidugi.

Pildil vasakult paremale: Gabòr, Nikolai, Miret, mina.

1743722_661733610555814_1081066948_n

One thought on “Esimene päev koolis

  1. Pingback: Ringirallimine koos külalistega Eestist | Tudengiraport - natuke koolist, natuke elust

Jaga oma mõtteid

