Teised kallid erasmuslased + Lech!

Foto0261

Kõige parem viis teiste erasmuslastega tutvuda, on ju muidugi midagi küsida… Nimelt oli mul rõve peavalu. Poodi jõudsime aga 3 min pärast selle sulgemist ning väljavaade, et ma saan nüüd õhtu otsa peavalu käes kannatada, ei olnud eriti arvestatav. Teadsin aga, et Gabori nimeline erasmuslane elab ka Kolpinghausis. Muidugi ma siis kirjutasin talle.

Tuligi ukse taha, roosad tabletikesed käes. Peavalu kadus ning liitusin tema, Floriani ja Nikolaiga, et mängida piljardit ja lauajalgpalli. Peab tunnistama, et päris tore õhtupoolik oli. Vähemalt kedagi ma nüüd tean meie rahvusvahelisest seltskonnast!

Täna oli uus suusapäev. Pärast möödasõidu vahelejäämist läbisime rohkem kui 10km pikka tunneli, maksime 9€ mingit maksu ja jõudsime ringiga Lechi. Ma väga tegelikult ei pahanda nende ringide üle, sest vaated… Vapustavad! Sellised mäed!

IMGP0067

Ski Arlberg koosneb põhimõtteliselt seitsmest erinevast keskusest: St. Anton, St. Christoph, Stuben, Zürs, Lech, Schröken ja Warth. Meie käisime täna Lechis ja Zürsis. Tegime põhimõtteliselt tiiru peale. Gondliga üles, siis alla. Seejärel samal mäel veel veidi alla-üles ning seejärel korralik tiir. Tipphetk oli 2377m! Vahepeal eksisime ära… Kuid saime taas järje peale ning viimaks jõudsime ka tagasi Lechi külla.

IMGP0072

Lõpp oli küll suht jube! Nõlvad olid parajalt vaaludesse sõidetud ja nende küngaste vahel kuidagi laveerida… Pildi pealt on neid künkaid näha, kuid nõlv oli palju järsem. Künkad ka siis paarkümmend sentimeetrit ikka. Sõidumõnu eriti palju polnud, rohkem oli ukerdamist. Kui siis aga rajamasin vastu tuli ja sai tema jälge otse sõita! See oli nii hea. Tekkis juba tunne, et ma täitsa oskan sõita. Tegelikult siiski mitte nii väga. Sain ka korra nina lumeseks. Õnneks haiget ei saanud, midagi välja ei väänanud ja isegi suusk ei tulnud jalast. Kloppisin käed puhtaks, ajasin püsti ja sõitsin edasi. Rajatähistus on ka veidi

IMGP0065

mööda. Sinine peaks olema see kõige lihtsam, kuid siis seisan mõne sinise nõlva alguses, vaatan alla ja “Klõnks!” Nii mõneski kohas läheks vist pigem nõrga mustana arvesse… Ja siis muidugi see, et mõne raja lõpus ootab ees järsk tõus. Eriti pro, kui see kurvi taga on. Pidurdad hoo maha, et mitte rajalt välja kihutada ja siis hakkad ronima. Murdmaasuusa õppimine koolis andis vähemalt uisusammu oskuse… Tuleb kasuks küll.

Miret jõudis ka kenasti kohale. Oli meie toast täiesti hämmingus. Ma ju ütlesin talle!

One thought on “Teised kallid erasmuslased + Lech!