Kes senti ei korja, see eurot ei saa + tunniplaan

IMGP0059Kohe, kui ma Kehrwiederisse tööle asusin, siis panin paika, et hakkan oma tippi Austria jaoks koguma. Eesmärk oli 10€ kuu kohta, et siis vähemalt 90 lisaeurot kokku saada. Kui vaadata nüüd kõrvalolevat pildikest, siis on näha, et ma peaaegu et kahekordistasin oma eesmärgi, korjates tippidest kokku 181.63€. Seal on ilusti näha ka need paar kuud, kui ma terassil mõned päevad töötasin. Köhh august ja september köhh. Aga siiski, terassitöö mulle ei sobi. Ma otseses mõttes surin seal. No ei kannata kuuma! Kraade oli vist küll ainult 20 ja 25 vahel, ma jõin pidevalt vett, üritasin seista varjus aga no ei. Selline nõrkus ja rõve olla. Kaugel krapsakast teenindajast, kes ma tahaksin olla. Siseruumis, mõnusas kontrollitud temperatuuris, kus mul silmad ei valuta (sest päikesevalgus on ka liiga ere mu jaoks tihtipeale), võin olla kraps rõõmurull.

Rääkides veel nüüd tipikorjamisest. Mõni päev tulin tõesti töölt, urgitsesin teksade taskust välja kaks punast eurosendikest ja poetasin oma karbikesse. Mõtlesin ka, et ahh, mis ma neist mõnest sendist korjan! Aga samas, praegu olen ma vägagi õnnelik, et Austria arvel on 181 eurot ja 63 senti rohkem, kui oleks ilma selle sendikorjamiseta.

Ning tunniplaanist rääkides. Kahjuks pean ma Creative Writingust loobuma ja midagi selle asemele võtma, aga seni rõõmustan oma päris vaba ajagraafiku üle. Loen üles iganädalased loenguvabad päevad:
1. nädal – E, T, N, R
2. nädal – N, R
3. nädal – E, N, R
4. nädal – N
5. nädal – K
6. nädal – E, K, R
7. nädal – E, T, K, R
8. nädal – T, R
9. nädal – N
10. nädal – N
11. nädal – E, K
12. nädal – E, K, N, R
13. nädal – E, T, R
14. nädal – terve nädal!!!!
15. nädal – N
16. nädal – T, N, R

Kena, või mis? Ja nüüd nagunii see, mille ma Creative Writing asemele pean võtma, täidab nii mõnegi tühja augu.

One thought on “Kes senti ei korja, see eurot ei saa + tunniplaan

  1. Pingback: Kes senti ei korja, see eurot ei saa. Jälle. | Tudengiraport - õppides läbi elu

Jaga oma mõtteid

