Kallis töö, palun oota mind

Urr. Meie gruppi FBs postitati jälle niivõrd ilus tööpakkumine. Tahaksin kohe “Jaaaaa!” hõisata ning tööle kandideerda, kuid ma ei saa. Mul on ju vaid veidi enam kui kuu pärast ees Austria. Teeks töölkäimise veidike keerulisemaks. Ja neid pakkumisi on isegi rohkem olnud, kuid ma ei leia mõtet minna tööle (erialasele, mis enamjaolt läheb seda paremaks, mida kauem töötad ehk sisseelamine), kui ma tean juba, et 6k pärast lahkun. Ebaõiglane ka tööandja suhtes.

Kardan seda, et kui ma reaalselt tööd hakkan otsima (Koos kõigi oma kallite kursakaaslastega. Tere!), siis on täielik põud ning ma lähen… ma isegi ei tea kuhu tööle.

Seega, kallid tööpakkumised, palun oodake nii juunikuuni ja siis võite end massiliselt netiavarustesse ning portaalidesse ja mu FB seinale end visata.

PS: Uued Rapla-Tallin rongid… noh, enam pole mõtet seda varianti kasutada, et lähen tund hiljem magama, kuna rongis saan jälle magada. Need rongid ei uinuta sind (mulle isiklikult Edelaraudtee ratatatatatatataaaaaa väga meeldis), kõikide inimeste lobin on kuulda ning rong teeb kahte häält igas peatuses: piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ning piip-piip-piip-piip. Edaspidi tuleb magada kodus, oma voodis.

Jaga oma mõtteid

