Tipa-tapa tagasi kooli

Nagu alati on august hirmuäratava kiirusega kätte jõudnud ja ma suunan pilku juba kooli poole. Kui ma võtaksin üksnes kaks kohustuslikku ainet (Sotsiaaltöö erivajadustega inimestega ja Sissejuhatus sotsioloogiasse), oleks mul koolis vaja käia kolmel päeval nädalas. Üks päev 1.5h ja teisel kahel päeval 3h. Ning peale esimese semestripoole lõppu (20. oktoober) ei oleks mul enam ühtegi loengut ja järgmine kord peaksin õppima alles Austriasse jõudes. Aga ei, nii laisk ma ka ei taha olla.

Soovituslikest ja juba tunniplaani mahutatud  ainetest võtan juurde Sotsiaalpsühhiaatria, aga jätan võtmata STAR-koolituse ning Projektijuhtimise sotsiaalvaldkonnas. Ning muidugi tahaks veel mingeid huvitavaid aineid haarata. Väga õnnelik oleks siis, kui õnnestus jooga või pilates endale tunniplaani mahutada. Inglise keel on ka üpris hädavajalik, sest Austria ajaks tahaks grammatilist poolt veidi uuendada ning parandada.

Ja muidugi ootab sügisel mind ees ka kuuajane Praktika II, mille loodetavasti saan läbi teha Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis. Aga eks näeb veel, kiiret mul kuskile pole. Alles august ju!

Jaga oma mõtteid

