Endiselt mitteviitsija – ja WoW

Õppetöö osas olen veidi tubli olnud uuesti, ent esmakordselt minu jaoks, hakkavad tähtajad aina liginema ja ma ei tee midagi. Sotsiaalpoliitika sai umbes nädal varem valmis, mis minu jaoks tavaline aga Laps ja kriis essee venis ja venis. Muidugi, tegu oli ka raske teemaga. Teised ained aga… Lapsevaatlusega on minust mitteolenevatel põhjustel keerulised lood, biopsühhosotsiaalse iseseisva töö unustasin lihtsalt ära (õnneks tähtajani veel aega on) ning kolme nädala pärast toimuvateks eksamiteks ma pole viitsinud veel isegi kordamisküsimusi läbi vaadanud.

Muidugi ei aita korralikule õppimisele kaasa ka see, et mul on kuu aega World of Warcrafti mänguaega. Need, kes pole kunagi pelanud või ei saa aru arvutimängude võlust ning arvavad, et kõik kes mängivad, on idioodid, võivad lugemise lõpetada. Midagi head enam ei tule. Kes aga loevad… Oma druidiga sisse logides ja mängima hakates oli selline tunne, nagu tõmbaks kätte vanad mugavad ning sissekantud kindad. Või avaks raamatu, mis kümneid kordi läbi loetud, aga kust ikka veel midagi avastada on. Näpud liikusid omatahtsi, tekitades kombinatsioone, mis olid endiselt mälus olemas (alt+e=kass, alt+r=karu jne). Lendamine draakoniga, Azerothi muusika kuulamine, naasmine sinna, kus pooleli jäi… Võimas kogemus.

Ja nüüd ma saan õppida enesekontrolli, et mitte tervet vaba aega Azerothis veeta.

Jaga oma mõtteid

