Kui ma tahan … siis …

Kui ma tahan lõpetada cum laude, siis ma pean õppima ja koolitöid tegema.

Kui ma tahan saada kirjanikuks, siis ma pean kirjutama, kirjutama ja veel kord kirjutama.

Kui ma tahan läbi reisida kõik maailma riigid ja kontinendid, siis ma pean kas raha teenima või muretsema töö, mis lubab reisida.

Kui ma tahan olla heas vormis, siis peab järjepidevalt trenni tegema ja ka toitumist järgima.

Kui ma tahan … siis …

Ehk ma tean, mida tahan. Ma isegi tean enam-vähem, mida ma tahtmise saamiseks tegema peaksin ja ikkagi ma istun arvuti taga ja löön niisama aega surnuks, avastades erinevaid foorumeid ja Youtube’i videosid. Mulle ei meeldi see. Andke nõu?!

Jaga oma mõtteid

