Day 23 – Favorite Patronus ja trennist ka natuke

Päev 23: Lemmik patronus

Hmm… Esimesena meenus Luna patronus. Ma ei tea miks, sest jäneste vastu mul erilist sümpaatiat pole. Aga kuna kellelegi ei ole ka draakonit patronuseks, siis jääb Luna koos jänkuga. 

Trenni kuu kokkuvõte ka. Veidi enam kui kuu aega olen ma enam-vähem järjepidevalt trenni käinud. Selle ajaga toimunud muutused:

  • -3kg. Ausalt öeldes, ega see kilode kadumine nii väga mind ei huvita. Ma tahan olla lihtsalt paremas vormis ja see tähendab veidike lihast aga lihas kaalub rohkem kui rasv, nii et võimalik on, et ümbermõõdud tõmbuvad koomale aga kaal jääb peaaegu samaks.
  • Ümbermõõdud on ema pilgu järgi vähenenud. Ma ise ei tea. Korra mõõtsin ka, aga tulemus oli masendav ja enam ma ei mõõda. Lasen pükstel otsustada.
  • Vastupidavus. Bonnis käisin kaks korda jooksmas. Korra 20 minutit ja korra 40 minutit ja terve aeg jooksin! Mis sügisega on ikka väga hea edasiminek.
  • Jõudu tuleb ka juurde. Shapingus liikusin kõige kergematest harjutustest täna juba keskmisteni ning ka BodyPumpis panin viimane kord raskusi juurde.

Mis mu edasised plaanid on? Noh, jätkata trennis käimist regulaarselt. Kui lumi ära sulab, siis tahan uuesti ka väljas jooksmas hakata käima. Ja üldse, lihtsalt olla tervislik ja hoida end vormis.

Jaga oma mõtteid

