Esimene päev Bonnis

IMGP0130IMGP0137Saksamaal on nii super olla! Saksakeelsed sildid, kiirtee, saksa keel mu ümber! Kui Köln/Bonn lennujaamast Bonni poole sõitsime, siis ma lihtsalt irvitasin terve tee. Ikka eriline tunne.

Aga muidugi, kõik ei ole lust ja lillepidu. Me lendasime Tallinnast Amsterdami, pidime istuma 40min ümber ja siis Kölni lendama. Noh, meie jõudsime aga meie pagas ei jõudnud. Kui Kölnis avastasime, et puudu on, siis tegelikult juba avaldust täites andis Amsterdam teada, et neil on midagi üleliigset. Seega erilist probleemi polnud ja nägingi positiivses valguses: vähemalt me ei pea tassima! Pandi lihtsalt järgmise Kölni suunduva lennu peale ning kella seitsmeks toodi kaks kolmest hotelli. Kerli oma on mingil X põhjusel endisel kuskil Amsterdam-Köln kandis ja ta peaks homme kätte saama.

Hotelli jõudes tuli aga välja, et hotell ei tea, et minunimeline tuleb. Ja minu nime polnud ka osalejate nimekirjas. Õigupoolest Hanna oli ainus, kelle nimi oli kõikjal. Kerli nimi oli ka ühest kohast puudu. Aga mis seal ikka. Korraldajad ütlesid, et keegi jäi haigeks ja segadus ongi normaalne. Aga et 20-30 ringis peaks meid saabuma ja võimalik, et lisaks minule tuleb veel mõni „üllatus“. Sain toa kätte ja olen rahul. Hotell on mugav, toit on super (siin vist õppeköök, nii et siis pole imestada) ning hommikul jõuan ehk ka jooksma. Ma loodan, et hotelli lähedal oleval staadionil tabalukku vms ees pole. Asfaldil ei tahaks väga joosta.

Kõige negatiivsem on tegelikult see, et minu tubli pisike roheline arvuti tahab vist pensionile minna.   See algas juba varem, kui üks õhtu lihtsalt põrises ja pilt külmus ja mina siis ulgusin veitsa, sest arvasin, et kõvaketas läks. Aga sellest saime üle. Täna Tallinna lennujaamas hakkas jälle turtsuma. Algul sain kenasti netti aga kui hiljem proovisin, siis seal, kus peaks olema igas netiasjandused, jääb aken valgeks. Ei mingit errorit ega veateadet. Lihtsalt valge. Ja nüüd ma avastasin, et ma ei saa ka muusikat kuulata. Ega ühtegi kausta (dokumendid, muusika, my computer) avada. Okei, restardiga sai muusika jms korda. Netti ma ei saa endiselt aga õnneks on mul telefon, mis lubab netti minna ja siin on üldkasutatav arvuti. Aga üldiselt – kui mu arvuti penisonile otsustab minna, siis on asi põhjalikult pekkis. Ma seisan siis valiku ees – kas osta arvuti ja kulutada ära järgmise kahe kuu elamiseks mõeldud raha (ja rohkem mul polegi) või mitte osta arvutit ja omada söögiraha ning elamisraha. Ja nukker on ka see, et kui ma just lotot ei mängi, siis kuskilt pole ka rahalaeva tulemas. Nii lähima paari aasta jooksul Seega, palun palun palun, oo arvutitejumal! Ma olen oma pisikese eest hoolitsenud üpris hästi. Ma olen talle ostnud jahutusaluse, viinud puhastusse, defraginud, kaitsnud viiruste eest. Palun las ta peab veitsa veel vastu. Olgu kasvõi aeglane kui tigu või tehku naljakat häält, aga pea vastu, onja? Viies aasta jookseb vist juba. Võiks ikka 7 näiteks täis vedada, see on ju ilus number. Ma tean, et kõik ülejäänud ütlevad, et ta on juust ja sobib rohkem lumelabidaks jne aga ikkagi, minu juust ja minu lumelabidas ja minu armas läpakas. Pea vastu!

IMGP0138Aga lõpetame meeldivama tooniga. Käisime Bonni peal jalutamas ka juba ning kui viimaks kesklinna jõudsime, siis muidugi ka piilusime poodidesse. Siin on veel veidi allahindlusi alles ja eriti jalanõudele. Ja mina sain endale jalanõud – samblarohelised, karvase ülemise äärega, kevad-sügis saapad!!!!! Hind kõiges 9.90€ ja seega pärast ostu kõndisin jälle ringi, nagu väike laps. Olin juba alla andnud, et leian endale sobivat värvi rohelised jalanõud ja nüüd kargasid järsku ninna. Ich liebe dich, Deutschland!

One thought on “Esimene päev Bonnis

  1. Pingback: Minu 2013 | Tudengiraport - kui on, mida öelda

Jaga oma mõtteid

