Tagasi bioloogiatunnis ja Day 11 – Most Beautiful Character

Vahepeal tekib mul loengutes tunne, et ma olen tagasi gümnaasiumis bioloogiatundides. Eile võtsime rasedusaegset arengut, hetkel räägime närvisüsteemist, aju ehitusest jms. Huvitav on, ma ei kurda. Aga samas väga veider, et selline asi on seotud puhtalt sotsiaaltööga. Esmapilgul võibki mõelda, et miks ma pean sellist asja õppima? Aga kaks sekundit mõtlemist ning seosed on loodud. Ma pean ju teadma, mis on normaalne areng, et aidata paremini neid, kellel on kõrvalekalded. Inimeste käitumist võib üpris palju mõjutada erinevad haigused ja vajakajäämised minevikus. Seega jah, ma olen tagasi bioloogiatunnis aga ma ei kurda.

Iseseisvate töödega saan ka järjele, kuigi neid on tohutult palju võrreldes nt aastataguse ajaga

  • Laps ja kriis essee teema on olemas ning varsti võtan käsile.
  • Sotsiaaltöö ja elukaar referaat on peaaegu valmis. Materjal on olemas, ent mul on vaja ka oma mõtteid lisada ja sujuvamaks kirjutada.
  • Õiguslikud alused referaat on hetkel see kõige suurem murekoht, sest seadused ja nendest kirjutamine on mu nõrk külg olnud. Mahuga on ka hetkel nukrad lood.
  • Psühhopatoloogiasse on mul vaja kaks paarileheküljelist refereeringut teha, sest ma puudusin esimest loengust ja puudun ka järgmine nädal ühest loengust.
  • Sotsiaalpoliitikas saab ka vist mingi iseseisva või rühmatöö
  • Psühhopatoloogias tuleks mul alustada ka lapse vaatlusega, millega plaanin tegelda Saksamaalt tagasi tulles
  • Tervise biopsühhosotsiaalsetes alustes on vaja kirjutada terviselugu vms. Ma arvan, et ma valin iseenda ja psoriaas. Aga sellega on ka veel päris palju aega.

Päev 11: Kõige ilusam tegelane

Hea küsimus. Kas siin tuleks mõelda pigem raamatukujutlusele või siis filmis näidatule, mis automaatselt silme ees. Kui viimane, siis Luna Lovegood. Kui esimene siis… tegelikult Malfoyd kirjeldati päris ilusana.

Jaga oma mõtteid

