Tudeng trennis

IMGP0039Ma ei ole üks järjekordne uusaastalubaduse täitjaid, kes nüüd jaanuarist hakkab trennis käima. Järgmised kuu aega. Mõte oli varem, aga aega sügissemestril pärast lume mahatulekut ei leidnud. Kevadine loenguplaan klapid selliselt, et saan trennis käia ning tegelikult üritasin detsembri keskpaigast treenerit tabada. Ei õnnestunud minu teadmatuse tõttu. Aga lõpuks sain kätte.

Treener? Mis, kas tudengil on raha palju, et treener võtta? Ei, mul pole raha palju aga minu varasem kogemus on näidanud, et kui lasta treeneril treeningkava teha, on tulemused palju kiiremad tulema. Ja lisaks ei koorma end ka üle. Mina oleksin seda tõenäoliselt teinud. Seega, ma parem kulutan raha veidi ja treenin teadlikult, kui et teen oma aruga ja ei saavuta tulemusi või veel hullem, keeran tervise metsa. Nagu rusikas silmaauku sobib siia see artikkel.

Valik langes loomulikult Revalspordi kasuks, kus ma ka kevadel käisin ja mis mulle meeldib. Otsustasin, et võiks seekord ka toitumiskava proovida, nii et ma köhin välja 42€ toitumiskava+treeningkava eest ja seejärel peaks korras olema. Treeneriga olen hetkel kahel korral kokku saanud. Teisel korral tegin fitness-testi, et vaadata mis koormusel ma üldse võin trenni teha. Ja sellest selguski, et ma olen oma vastupidavusega esimesel tasemel. Seega, BodyCombat ja BodyAttack on mulle keelatud, BodyPumpi võin teha minimaalsete raskustega. Sobilikud ongi Zumba, BodyBalance, Shaping ning siis oma harjutused jõusaalis.

Täna käisin pilateses (mis muidu mulle kavasse ei jää, aga hetkel on veel viimane vaba nädal) ja lajatas ikka täiega, kui vormist väljas ma olen. Täitsa jube, kui raske oli tegelikult. Eelmine kevad oli pilates küll selline keskmise-kerge sorti. Aga nüüd… Viimane aeg vist end kätte võtta.

Trennis hakkan käima 5-6 päeva nädalas. Kuues rühmatrennis + jõusaali harjutused. Kavad saan ehk reedel kätte ja siis saab toitumiskavaga ka tegelema hakata. Oi, kuidas ma seda kardan. Pole varem niimoodi “plaani” järgi süüa teinud. Aga noh, proovida võib.

Jaga oma mõtteid

