Viimane kah käes!

IMGP00374,625!!!! Jesss! Viimane eksamitulemus jõudis kah ÕISi (Uurimistöö metoodika) ja kuna mul õnnestus saada üks kena priske A, siis teise kursuse sügissemestri lõpetan ma keskmise hindega 4,625 ning 112 EAPga(+ veel vene keel 8EAP). Seega, ma olen hetkel ülirahul, sest sellise keskmise hindega jätkates on cum laude veel võimalik.

Kevadsemestrini jäävat aega täidan ma esimese praktikaga, milleks on 60tunnine vaatluspraktika. Toimumiskohaks sai Haabersti Linnaosa Valitsuse sotsiaalhoolekande osakond. Olgu, sinna on veidi pikk maa minna aga õnneks käib ekspressbuss ja raamatukogust võetud raamatute abil ma igavusse ei sure.

Homme on mul seal neljas päev ja juba praeguseks olen ma pildi väga palju selgemaks saanud, et mis ühes omavalitsuses sotsiaaltöötaja ülesanneteks võivad olla. Muidugi, see kõik on omavalitsusti väga erinev aga mingi pilt siiski: mis arvutiprogrammid, mis blanketid, mida antakse, mis juhtumid. Olen saanud juba ka kodukülastusel käia ja täna kohtus ka. Põnev, põnev, põnev.

 

Jaga oma mõtteid

