Aasta 2012

Eksamihinne on endiselt saladus. Praktikakohalt pole ikka veel vastust saanud. Aastavahetust alustasime Raili juures Kehtna kandis, keskööks tagasi Rapla ja siis juhuste kokkusattumise tõttu meelitasid Liivi ja Sven meid klubisse. Ausalt öeldes – ei olnud nii hull kui ma arvasin ja täitsa mõnus aastavahetus. Aga natuke aastast 2012:

Blogi statistika
The new Boeing 787 Dreamliner can carry about 250 passengers. This blog was viewed about 1 100 times in 2012. If it were a Dreamliner, it would take about 4 trips to carry that many people.
In 2012, there were 88 new posts, growing the total archive of this blog to 112 posts. There were 14 pictures uploaded, taking up a total of 6 MB. That’s about a picture per month.
The busiest day of the year was august 7th with 112 views. The most popular post that day was Nonii, aasta läbi!.

Some visitors came searching, mostly for tänapäeva sotsiaalprobleemid eksam, organisatsioonipsühholoogia eksam ja “noorteromaani võitlusele”.

Minu enda mälu
Ma ei mäleta väga, mis täpselt 2012 toimus ja see teeb veidi kurvaks. Üldiseid asju küll aga nt pisiasju! Aga 2013 üritan alustada uue traditsiooniga. Võtan purgi ja iga kord kui juhtub midagi minu jaoks mälestusväärset, siis kirjutan paberile ja pistan purki. Ning 31. detsember 2013 viskan pilgu peale. Aga kui ma nüüd mälu pingutan, siis aastast 2012 meenuvad:

Minu lugemine
Kokkuvõte pärit SNLHMN foorumist
Loetud raamatud: 49
Loetud leheküljed: 17 184
10 punkti raamatud: “A Feast for Crows”, “Lõuna kuninganna”, “Iseenda laps”, “Harry Potter ja tulepeeker”, “Viis inimest, keda kohtad taevas”, “Bullerby lapsed”, “A Dance with Dragons”
Madalaimate punktidega raamatud: “Hõbeuisud” 4/10, “Harry Potter ja saladuste kamber” 4/10, “501 saladust” 4/10

 

One thought on “Aasta 2012

  1. Pingback: Minu 2012 « Tudengiraport – kui on, mida öelda

Jaga oma mõtteid

