Kõigest

Lastekaitse jõudis ka ÕISi ning minu keskmine hinne kerkis veidi ja peatus nüüd 4,542. Kui samamoodi jätkan, on lootus ka kevadel toetusi saada, kui tulevad tublid esmakursuslased ja suurema osa meil eest ära võtavad.

Ma pole siia kirjutanud oma tagasisidet selle 10nädalase jooksukava kohta. Kahjuks ma täiesti lõpuni ei jõudnud teha, sest lumi sadas maha. Ehk vahele jäi rattasõit ja kuna Lasnamäe muutus minu käimisradades liuväljaks, siis jooksmine jäi ka ära. Ning kui lumi ära sulas, oli juba nädal trenni vahele jäänud, kooliasjad kuhjumas ja üldse liiga pikk paus jäänud. Aga oluline on see, et 9 ja pool nädalat sain ma tehtud. Kopeerides teisest foorumist, siis mu hinnang on:

Aga eesmärk sai täidetud – ma hakkasin jooksmist armastama ning kui kevadel jälle lumi ära sulab, siis võtan uuesti selle kava ette. Ma pakun, et praegu kui aega tekib võin ka veel jooksmas käia paar kord nädalas aga nii järjepidevalt küll enam mitte. Lindijooksmist ei luba rahalised võimalused teha Nii et talvine trenn jääb vist küll tubaseks ainult.
Aga numbrites, et natuke näidata kuidas 10nädala jooksul areng toimus:
1. nädal 20 minutit vaheldumisi 1min kõnd ja 1 minut aeglane (minu jaoks alla 155 pulss) jooks. Keskmine pulss oli siiski 159.

9. nädal 20 minutit järjest kiire (pulss kuni 185) ühtlane tempo ja keskmiseks pulsiks tuli 174.
9. nädal 40 minutit järjest aeglane (pulss kuni 155) ühtlane tempo ja keskmiseks pulsiks tuli 147

Nii esimese nädala “jooks” kui ka viimase nädala jooksud olid minu jaoks samamoodi pingutust nõudvad ning trenni eest, kuid vahemaad ning ajaline vastupidavus on teinud vägagi selge sammu edasi. Seega, enda kogemusest, kui jooksmist vihkad, siis võta see kava ette, tee läbi ja vaata, kuidas jooksmist armastama hakkad

One thought on “Kõigest

  1. Pingback: Aasta 2012 | Tudengiraport – kui on, mida öelda

Jaga oma mõtteid

