1. november

Psühhosotsiaalne töö ja nõustamise alused tulemused ka teada. Ma sain B. Natuke siiski kripeldab hetkel, sest ma ei tea, mis mul seal metsa läks. Õppejõud pidi tulema ja eksamitöid näitama ja ma loodan, et ta teeb ka seda, sest noh jah… ma tahan teada! Keskmine hinne kukkus ka nüüd tänu sellele: 4,509 peale. Aga ehk kui lastekaitse jõuab ÕISi, siis veidi tõuseb jälle.

Aga uued loengud algasid ka!

Emade ja laste kaitse – loeb Adik Levin. Kuigi esimene loeng lõppes 1.5h varem, sest õppejõud jõudis kiiremini valmis siis ega see midagi ei mõjutanud. Huvitav oli ikka. Hea on, kui ainet loeb oma ala spetsialist, kes ei loe monotoonselt slaididelt maha (õnneks ma sellistest olen pääsenud), vaid räägib mida teab ning paljuski sellest, mida ise kogenud on.

Lastekaitse õiguslikud alused – kui mõelda minu eelmise aasta katastroofilisele kokkupuutele seadustega, kust me poole loengu pealt minema hiilisime, sest see oli jube, siis pärast seda loengut tunduvad seadused ka ikka väga huvitavad. Ning esimene loeng pidavat veel kuiv olema õppejõu sõnul! Ma küll ei suuda siis järgmiseid ette kujutada.

Suuline ja kirjalik kommunikatsioon – ma jäin poolest loengust ilma, sest arvasin, et algab 14.15. Ups. Algas 12.15. Avastasin selle kell 13.00 Lasnakal olles. Ohjah, pole midagi. Teiseks pooleks jõudsin kohale ja täitsa mõnus tundub.

 

Natukene tööst ka. Mitte RINKist, aga ma sain endale ühe ajutise tööotsa veel. Nii paar nädalat kuni kuu. Oleneb vist sellest, kiirelt ma ise teen. Töö on lennujaama territooriumil (jee!) ning ääretult vaba graafikuga. Ise sain loengute järgi paika panna. See tähendab muidugi nüüd küll seda, et mul on järgnevate nädalate jooksul töö Raplas, töö Tallinnas, ülikool ja kõik. Vabast ajast pean veidikeseks loobuma. Aga ma elan üle. See periood õnneks nii pikalt ei kesta.

Jaga oma mõtteid

