Kaks nädalat

Kaks nädalat loenguid möödas ja ma olen kohutav blogipidaja – pole midagi kirjutanud. Aga mul vabandus ka. Lisaks koolile. Guild Wars 2 tuli välja ja kui Miku arvuti tagant hetkeks lahkub, siis ma võtan koha sisse ja pelan igal võimalusel. Okei, tegelikult ma õpin ka aga ei saa salata – Guild Wars tõmbab mind. Esimene MMO, mida olen mänginud peale WoWi veidi rohkem kui mõned tunnid/päevad(sest LOTRO mulle ei meeldinud, üks ununenud nimega oli ka tüütu, teine unenenud nimega oli kohutava graafikaga ja ma läksin närvi). GW’s on mitu head lisandit, mis võiks ka WoWis olla – erinevate charide ühine pank, üks nupp lootimiseks ning automaatne levelite vähendamine, kui lähed madalamasse zone’i. Osad asjad on harjumatud ka – pole transpordivahendit ning ma pole leidnud viisi kuidas auction house’ist asju ükshaaval välja võtta, nii et teisele charile mõeldud kraami ära ei viruta. Aga tagasi teema juurde, mis peaks olema põhiteema.

 

Ülikool Tunniplaan on suhteliselt hõre. Esmaspäev 10.15-17.45. Teisipäev 12.15-13.45. Kolmapäev 8.15-17.45. Neljapäev 10.15-11.45 ja 17.00-18.30 ja kõik. Reede on vaba. Õppida on muidugi kordades rohkem. Üks rühmatöö juba tehtud, artiklid loetud. Silmapiiril terendab miniuuring, referaat Sotsiaalpedagoogikas, praktikum tänaval suvalisi inimesi otsides ja neid aidates, erialase teksti (15 lk) lugemine VENE KEELES, rühmatööd, rühmatööd ja rühmatööd. Kõrgemal kursusel oli õigus – teine aasta tabab tõesti ootamatult tugeva jõuga. Aga ega ma kurta ei taha, huvitav on! Sissejuhatus sotsioogiasse lükkus küll jälle edasi. Videoloengute kvaliteet on tohutult halb ja kuna ma sain esimese loengu kohal käia, tundus, et mulle meeldib tema õpetamisviis ning seega ma ei tahaks õppida kellegi teise konspektidest (kuigi õppejõud seda võimalust lahkelt pakkus). Selle asemel loodan, et võtan selle ära järgmine sügis, sest järgmisel sügisel on meil vaid ÜKS erialaaine (peaks olema kolm, aga kaks võtame nüüd juba ära) ning see peaks olema tõeline ebaõnn, kui see üks aine kattuks. Instituut lubas endast parima anda, et seda ei juhtuks.

 

Sport Mu jooksmise armastama õppimine edeneb tasapisi. Kuigi mu tempo on endiselt selline, et Miku saab probleemideta kõndida, siis ma ei lase sel end häirida ja lähen samm-sammul edasi. Väike vahepaus tuli küll sisse seoses põiepõletikuga ning samal ajal otsustasid kaks tarkusehammast ka märku anda (ühel pool!), et nad olemas on. Aga antibiotsid peale ja hetkel on kõik korras, kuigi parem alumine tarkusehammas on kindlalt otsustanud pea välja pista… Las pistab, peaasi et ülemised paigal püsivad. Ma ei taha, et nad mu pärlirea sassi ajavad. Joogat olen ka siiani kenasti teinud ja järgmine nädal (kui nädalavahetusel aega tutvuda on) alustan ehk viie tiibetlasega. Oma kodu, oma tuba, oma põrand – ruumi on ja vabandusi ei tohi lubada. Kord nädalas hakkab poolteist tundi olema ka enesekaitse trenn (ülikoolis, saan ainepunkte ja puha) ning kuigi seal just kaloreid ei põleta, siis ega ükski trenn mööda külgi maha ei jookse.

 

Kirjutamine Guild Wars röövib aega… aga ma üritan. I jutul on vaja lihtsalt paar sündmust juurde kirjutada (max 6 A4 kokku) ja kuigi II jutul tuleb pool aastat tegevusega täita, siis aega ju veel on…. Küll ma jõuan…

Jaga oma mõtteid

