Päev 10: Lemmik meme

Täna käisin Õhtulehe sünnipäeva puhul vaatamas näidendit “Õhtusöök vampiiridega”, mille käigus sai ka kolmekäigulise õhtusöögi. Võis rahule jääda, toit oli hea, kultuurielamus oli hea. Võiksin pikemalt kirjutada aga kuna katkise kuivati tõttu saan ma alles nüüd, kella kahest magama, ei saa ma pikalt heietada – kuue tunni pärast vaja tõusta ja sära silmis tööle ronida.

Tegelikult tahaks ma veel mitmest asjast kirjutada. Näiteks privaatkontserdid, cum laude ja miks ma kardan, et ma saame üüriturul scami. Aga küll ma kirjutan… Kui mitte täna, siis homme ja kui mitte homme, siis ühel kenal päeval…

10. Lemmik meme.

Pikka aega oli selleks: NO!

 

 

 

 

 

 

 

 

Aga nüüd tekkis kõrvale: I hope you like it!

 

Jaga oma mõtteid

