Uued asjad on ägedad

Organisatsioonipsühholoogia – tehtud! Hinnet veel ei tea. Viimane küsimus läks suht puusse, ütlen ausalt et ajasin seal korralikku mulli kokku aga no äkki teised küsimused on suurepäraselt vastatud ja B saan ikka kätte. Nüüd saan täie rauaga pühenduda vene keele ja kultuuriteooria õppimisele. Yey? Etoloogia pean ka üle vaatama, et tuleval esmaspäeval targa näoga miiludest rääkida.

Uutest asjadest rääkida, siis lõpuks läks väljavahetamisele minu ustav seljakott, mis teenis mind terve gümnaasiumi (kui mitte veidi varem juba) ja rändas minuga kaasa kõik lennureisid Hiina, Saksamaale, Prantsusmaale, Leetu ja Poola. Nüüd aga hakkas vanake kulumismärke ilmutama. Üks lukk läks täiesti kstki ja pidin selle kollase niidiga kinni traageldama, teised lukud kippusid hammasratastelt maha jooksma, katteriidesse tekkisid mõned augud ning põhi on juba sama läbipaistev nagu mu kõrvadega pusa. Et ennetada olukorda, kus kõik mu kraam läbi põhja tänavale kukub, olen viimased paar nädalat seljakotti otsinud. Ideaalvarianti, nagu vanal ustaval oli, kus on plastraamiga seljaosa ei leidnud ma isegi internetist. Aga paremuselt teisi leidsin küll. Probleemiks osutus muidugi mu läptopi alus, mis on küllalt lai ja ära ei tahtnud mahtuda. Olin valmis juba selleks, et pean ostma koti, mille nurki see kõige vähem  torgib aga ei!!!! Eile Miretiga Rocca al Mares käies oli just Miret see, kes Rademaris ühe koti teiste hulgast välja tiris. Ja sinna mahtus mu alus sisse ja läptop mahtus sisse ja ruumi jäi ülegi. Ühe matkapoe seljakotiga võrdlesin ka (no see oli 20 eurot odavam, et pidin võrdlema) aga lõppkokkuvõttes võitis siiski Rademari kott firmalt Gravis ja mu rahakott sai kõvasti õhemaks, kui kassast läbi olin läinud. Kott peab vähemalt 3 aastat vastu pidama, siis on tasa teeninud oma hinna. Lisaastad on vaid boonuseks. Ahjaa, nagu paljud uurinud – miks üldse seljakott? Inetu ju! Vastuseks: mulle meeldivad mu õlad nendel kõrgustel, kus nad on ning teades ette, kui palju asju ma selle kotiga tarima hakkan, siis on mulle oluliselt kergem kotti kahel õlal kanda.

Muud mõtted – täna rääkisin ma unes üpriski korralikku saksa keelt ning õppisin ka vene keelt osaliselt. Kahju, et ma ei mäleta midagi, mis ma unes vene keeles õppisin. Või noh, ma mäletan et õppisin käändeküsimusi aga ega mul need meeles küll enam pole…

Jaga oma mõtteid

