Prioriteedid

On vähemalt üks asi, millest ma olen selgelt aru saanud selle peaaegu aastase üliõpilase staaži juures. Kõige olulisem on paika panna prioriteedid. Ja kui need paigas, siis pole vaja vinguda ega viriseda. No tavaline näide: loengusse ei tulda, sest magatakse/lebotatakse/mis iganes ja pärast kurdetakse, et ei oska. No whoopsie doo! Igaljuhul, kui endal sihid silme ees ja asjad selged, siis on lihtsam ka kõikidele ahvatlustele vastu panna. Mulle meeldiks reede hommikul väga kaua magada ja mitte kulutada 2 X 1.67 eurot rongi peale aga reede hommikuti on mul vene keel. Ja kuna ülikool on mu prioriteetide tabelis väga kõrgel kohal, siis tõusen üles, sõidan vene keelde ja saan targemaks. Ning kui keegi üritab mind veenda, et võiksin ju veel magada, siis suudan sellele vastu panna, sest olen endale selgeks teinud, mis on minu elus oluline.

Vahepeal tuleb end sundida ka. Üks jutt venib ja venib mul juba tükk aega, sest inspiratsiooni pole. Pühapäeva õhtul kui midagi õhtul teha polnud, ütlesin iseendale: enne magama ei lähe kui jutt valmis on! Ja nii ka tegin. Vaatasin kaks filmi ära ja kirjutasin ja kirjutasin aga 02:15 panin kirja viimased sõnad ja ctrl+s. Oli hea tunne =) Muidugi, täiesti valmis ta ei ole. Kuskilt peaks veel 60 000 tähemärki juurde võluma ja siis viimistlema ka aga ütleme niimoodi, et keha on olemas. Jäänud on veel riiete selga joonistamine.

Kirjutada tahaks veel paljuski. Sellest, kuidas mul on tunne et ma hakkan unustama, mis tunne oli olla 12 ja 13 aastane. Sellest, et ka sel ajal kui ma olin 12 ja 13, olid olemas isehakanud kiisud, kes otsisid vingeid kutte (Hea Laps, 2001). Sellest, kuidas ma ootan suve, et oma loomingulised ideed paberile panna jne. Aga kuna mul on prioriteedid paigas, kuna paari nädala pärast tulevad juba esimesed eksamid, pean blogitamise lõpetama ning lähen Sissejuhatus Kultuuriteooriasse veebiloengut kuulama.

Jaga oma mõtteid

