Tagasi kirjutamise juurde

Ma olen teinud edusamme. Youth for Demcoracy õppevisiidi ajal Tallinnasse suutsin ma Mälestuste juttu lausa ülde 2 A4 edasi kirjutada. Ühest küljest hea – ma kirjutasin. Teisest küljest sai aga veelgi kinnitust see, millal ja kuidas ma kirjutamiseks inspiratsiooni saan. Tegelikult panin seda tähele juba Saksamaal, kui noortevahetuste ajal pidi mul alati Delarani vihik ühes olema, sest mõte lendas kiiremini kui jõudsin seda paberile panna. Ühel konverentsil mida käisin loengu raames kuulamas sai ka koheselt kirjutama hakatud. Ja Medaljoni kirjutamist mäletan ka eriti erksalt füüsika/vene keele/jne tundide ajal. Seega, inspiratsioon tormab mulle peale just neil hetkedel kui ma peaksin keskenduma kas presentatsioonidele või rühmategevustele. Ja siis ongi mul valida – ma kas kuulan tähelepanelikult või jagan oma tähelepanu kirjutamise ning esitluste vahel. Siiani on peale jäänud pigem teine variant. Kirjutamine on minu jaoks tähtis ja ma tahaksin kaugemale jõuda, kui praegu olen. Unistused, unistused =) Nüüd on aga õppevisiit läbi saanud ja ma kardan, et paari päeva pärast on sealtkogutud inspiratsioonipuhang ka kuskile kaugustesse kadunud. Hea on vähemalt see, et ma suutsin 12 mõtet kirja panna. Üldiselt võib öelda, et need on Mälestuste peatükid. Ehk aitavad need mul end kirjutamislainel hoida. Kui ei aita, pean lootma et õige varsti tuleb uus koolitus, seminar, konverents…

Jaga oma mõtteid

